Pardavimai, Rinkodara / Marketingas

Facebook komunikacijos mokymai

Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.

Lektoriai:

Jarūnė Narkevičiūtė - socialinių medijų asė, kuri jau spėjo užkopti ir į direktorės kėdę medijų agentūroje - bigNow. Ji gali kiekvienam padėti sukurti ir perteikti prekės ženklo istoriją, sudominti tikslinę auditoriją ir sukurti bei palaikyti reputaciją!

Visi užsiregistravę Facebook tikrai dalinasi įrašais: kai kelia video - jį gražiai susieja su emocinėmis patirtimis, o kai dalinasi nuotraukomis - randa gražių citatų ir atitinkančių nuotaiką hashtagų. Tačiau, kiek iš tikrųjų yra bandę sukurti užkabinantį, naudingą ar verslo tikslus atitinkantį įrašą? Kodėl kartais atrodo, kad tobulai sukurtas post'as, tačiau nei vienas į jį nesureguoja? 


MOKYMŲ TIKSLAS Šių mokymų metu susipažindsite su Facebook tekstų rašymo aspektais, stiliais ir formomis. Sužinosite, koks bendravimo su auditorija būdas yra efektyviausias ir kaip sukurti turinį, kuris patrauktų tikslinės auditorijos akį.  

KAM SKIRTI MOKYMAI
  • Facebook administratoriams, kurie nori išmokti kokybiškai pristatyti savo prekę ar paslaugą;
  • Tiems, kurie domisi įvairiomis facebook galimybėmis ir nori jas išbandyti.
MOKYMŲ TEMOS
  1. Prekės ženklo koridorius ir jo persona;
  2. Kalbėjimo stiliai ir jų auditorija;
  3. Tekstas, kuris kabina (nuorodos, hashtags ir visa kita);
  4. Facebook turinio formos ir jų naudojimas;
  5. Gerieji ir blogieji pavyzdžiai: kaip įrašas patraukia, atstumia ar sukelia jausmus;
  6. Mobilieji ir desktop vartotojai - kuo jie skiriasi, kaip juos pritraukti ir į ką atsižvelgti;
  7. Praktinės užduotys: įrašų kūrimas, vertinimas ir analizė. Klausimai atsakymai, individualių situacijų aptarimas.

Programa

MOKYMŲ TEMOS

  1. Prekės ženklo koridorius ir jo persona;
  2. Kalbėjimo stiliai ir jų auditorija;
  3. Tekstas, kuris kabina (nuorodos, hashtags ir visa kita);
  4. Facebook turinio formos ir jų naudojimas;
  5. Gerieji ir blogieji pavyzdžiai: kaip įrašas patraukia, atstumia ar sukelia jausmus;
  6. Mobilieji ir desktop vartotojai - kuo jie skiriasi, kaip juos pritraukti ir į ką atsižvelgti;
  7. Praktinės užduotys: įrašų kūrimas, vertinimas ir analizė. Klausimai atsakymai, individualių situacijų aptarimas.

Tipas: Trukmė: Miestas:
Atviras seminaras 3,5 val Vilnius

Kaina: 50 €

Grupės dydis 7 - 14 dalyvių. Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį. Po mokymų atsiųsime susistemintą mokymų medžiagą bei pažymėjimą. Papildoma informacija el. paštu: mokymai@firsty.lt, tel nr.: +370 68 796 306.

Organizuoja: Firsty.lt (JM Group, UAB)
A. Domaševičiaus g. 3, Vilnius
Tel. +370 68 796 306;
Svetainė: http://firsty.lt

Tvarkaraštis
Informacijos nėra
Kiti panašūs kursai