Pardavimai, Rinkodara / Marketingas

Google Analytics mokymai

Lektoriai:

Rokas Ribinskas - skaitmeninės rinkodaros specialistas, šiuo metu dirbantis projektų vadybininku paieškos sistemų rinkodaros kompanijoje. Jis tiki, kad sėkmingos rinkodaros kampanija tai ne tik stipri kūrybinė dalis, bet ir suteiktas didelis dėmesys rinkos bei vartotojų analizei. Jei CTA, “Bounce rate” ir CTR jums svetimi - Rokas pasistengs, kad šie žodžiai taptų jūsų kasdienio verslo žodyno dalimi.

Google Analytics yra viena populiariausių priemonių naudojamų internetinių svetainių lankomumui stebėti ir analizuoti. Kadangi šis įrankis yra nemokamas, juo gali naudotis praktiškai visi (turintys google paskyrą). Tačiau ar visi juo moka naudotis ir ar geba analizuoti pateiktus duomenis?  


MOKYMŲ TIKSLAS: Išmokti įdiegti, sukonfigūruoti ir naudotis Google Analytics platforma, o svarbiausia – suprasti joje pateikiamus duomenis ir informaciją. Išmokti dirbti ir valdyti Tag manager bei Data Studio. Taip pat turėsite galimybę praktiškai panaudoti gautas žinias ir visas įgytas žinias tiesiogiai pritaikyti savo verslui.  

Programa

Google Analytics yra viena populiariausių priemonių naudojamų internetinių svetainių lankomumui stebėti ir analizuoti. Kadangi šis įrankis yra nemokamas, juo gali naudotis praktiškai visi (turintys google paskyrą). Tačiau ar visi juo moka naudotis ir ar geba analizuoti pateiktus duomenis? 


MOKYMŲ TIKSLAS: Išmokti įdiegti, sukonfigūruoti ir naudotis Google Analytics platforma, o svarbiausia – suprasti joje pateikiamus duomenis ir informaciją. Išmokti dirbti ir valdyti Tag manager bei Data Studio. Taip pat turėsite galimybę praktiškai panaudoti gautas žinias ir visas įgytas žinias tiesiogiai pritaikyti savo verslui.  

MOKYMŲ TEMOS: 
Pirma diena – pažintis su Google Analytics
• Kaip veikia Google Analytics;
• Kam naudojama Google Analytics platforma;
• Analytics nauda verslui;
• Google Analytics naudojimas E-prekyboje;
• Analytics nauda pardavimų didinimui;
• Analytics platformos apžvalga – kaip nepasimesti ir rasti tai, kas svarbiausia jūsų verslui;
• Automatinių pranešimų parengimas – pirmieji sužinokite apie padidėjusius ar sumažėjusius pardavimus, srauto kitimus ir t.t.;
• Strategijos ir jos vertinimo plano parengimas ir analizė – kokie yra įmonės ar puslapio tikslai ir kaip juos pasiekti;
• Analytics pateiktų duomenų suvokimas ir panaudojimas – kaip duomenis paversti reikšminga informacija;
• Tinklapio optimizavimas pasitelkus Analytics įžvalgas. 

Antra diena – pažintis su Google Tag Manager ir Data Studio 
• Google Tag Manager įrašymas, pažintis su jo galimybėmis.
• Vartotojų konversijų konfigūravimas – kaip jūsų klientai perka ar naudojasi jūsų siūlomomis paslaugomis;
• Svetainės tikslai ir jų nustatymas – sužinokite ar tinklapio lankytojai atlieka jūsų norimus veiksmus;
• Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite jums reikalingiausią informaciją;
• Papildomų kodų diegimas naudojant Google Tag Manager;
• Data Studio ataskaitų kūrimas. 

MOKYMŲ LEKTORIUS  Rokas Ribinskas – skaitmeninės rinkodaros specialistas, šiuo metu dirbantis projektų vadybininku paieškos sistemų rinkodaros kompanijoje. Jis tiki, kad sėkmingos rinkodaros kampanija tai ne tik stipri kūrybinė dalis, bet ir suteiktas didelis dėmesys rinkos bei vartotojų analizei. Jei CTA, “Bounce rate” ir CTR jums svetimi - Rokas pasistengs, kad šie žodžiai taptų jūsų kasdienio verslo žodyno dalimi. Šis jaunas ir aktyvus specialistas pažada jums ne tik žinias, bet ir galybę jūsų verslui naudingų patarimų.

Tipas: Trukmė: Miestas:
Atviras seminaras 7 val. Vilnius

Kaina: 70 €

Mokymai vyks dvi dienas nuo 18:00 iki 21:30. Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį. Po mokymų atsiųsime susistemintą mokymų medžiagą bei pažymėjimą. Papildoma informacija el. paštu: mokymai@firsty.lt arba tel nr.: +370 68 796 306.

Organizuoja: Firsty.lt (JM Group, UAB)
A. Domaševičiaus g. 3, Vilnius
Tel. +370 68 796 306;
Svetainė: http://firsty.lt

Tvarkaraštis
Informacijos nėra
Kiti panašūs kursai