Personalo vadyba

Konferencija. Socialinių tinklų HR: kada pradėsime pokalbį?

Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.

Lektoriai:

Karolis Rimkus, Virginija Pipirė, Rūta Kisieliūtė, Robertas Šapalas

HR arba žmogiškųjų išteklių sąvoka kinta kartu su sparčiai technologiškai besivystančia, mobilia ir virtualia visuomene. Kuri praleidžia daugiau laiko prie kompiuterio nei miegodama, mobilųjį telefoną į rankas paima dažniau nei maisto lėkštę, prie socialinių tinklų per dieną prisijungia dažniau nei dirba. Facebook vartotojų skaičiui artėjant link 2 mlrd., daugiau nei 50% procentų įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojų atsiverčia Facebook'ą kasdien, sukurdami visas sąlygas pasiekti juos internetinėje erdvėje. Nepriklausomai nuo rinkos, srities ar pozicijos, jūsų potencialus darbuotojas turi socialinių tinklų paskyrą ir yra pasiruošęs gauti jūsų informaciją, kurią pateiksite.


Klausimas, kurį dabar turėtumėte kelti sau "Kodėl jūs dar nepradedate pokalbio? Kodėl jūs dar nevykdote HR socialiniuose tinkluose?". Tiek atsakiusiems į šį klausimą, tiek dar konkrečiai nežinantiems priežasčių, rugsėjo 12 d., 4 lektoriai savo patirtimi ir žiniomis atvers akis ir praskaidrins socialinių tinklų rūką: papasakos apie Facebook, Linkedin, Instagram naudojimą ir galimybes savo tikslui pasiekti - pritraukti kandidatą.

Programa

TEMOS:   


VIRGINIJA PIPIRĖ (MOKILIZINGAS) Patrauklus darbdavys: HR ir rinkodaros sintezė • HR rolė darbdavo įvaizdžio kūrime
• Patrauklų darbdavio įvaizdį lemiantys veiksniai 
• Išorinė ir vidinė komunikacija talentų pritraukimui 

//Virginija turi daugiau nei 10 metų patirties personalo valdymo srityje, per kuriuos sėkmingai įgyvendino įvairias personalo valdymo iniciatyvas įvairiose verslo įmonėse. Šiuo metu V. Pipirė vadovauja žmogiškųjų išteklių grupei finansinių paslaugų bendrovėje MOKILIZINGAS, kur be kasdienių iššūkių išskirtinį dėmesį skiria talentų paieškos ir pritraukimo bei darbdavio įvaizdžio formavimo klausimams.   

ROBERTAS ŠAPALAS (TV3)  Kas svarbiau - CV kiekybė ar kokybė? Tarptautiniai tyrimai rodo, kad dabar vis daugiau įmonių ieško darbuotų netradiciniu būdu – per socialinius tinklus. Pagrindinis kanalas – socialinis tinklas „LinkedIn“. Taip yra todėl, nes per „LinkedIn“ įmonės sulaukia labiau sau tinkančių žmonių susidomėjimo prisijungti prie komandos nei per įprastus komunikacijos kanalus. Taip pat per socialinį tinklą įmonės pasiekia tuos kandidatus, kurie apie darbo keitimą negalvojo. "Mano pranešimo metu sužinosite, ką jūsų įmonei reikia daryti, kad per „LinkedIn“ rastumėte sau tinkamiausiu būsimus kolegas, nagrinėsime sėkmingiausius įmonių pavyzdžius, ką ir kaip turi daryti personalo skyriaus darbuotojai bei aptarsime, kokios yra dažniausiai daromos įmonių klaidos." 

//Robertas Šapalas aktyviai domisi socialiniais tinklais jau 6 metus. Savo įžvalgomis ir patartimi dalinasi paskaitose, konferencijose bei straipsniuose. Robertas kūrė socialinių tinklų strategiją ISM Vadybos ir ekonomikos universitetui, verslininkui Ilja Laurs, rizikos kapitalo fondui „Nextury Ventures“. Šiuo metu jis yra atsakingas už TV3 grupės socialinius tinklus.  

RŪTA KISIELIŪTĖ (MILK) Darbdavio įvaizdis „Facebook'e“: galimybės jį išnaudoti potencialių kandidatų pritraukimui ir nuo ko reikėtų pradėti
  • Kokios naudingiausios galimybės išnaudoti „Facebook'ą“ savo, kaip darbdavio, įvaizdžiui auginti ir kodėl verta į tai investuoti?
  • Pavyzdžiai. Kaip tai daro Lietuvos ir užsienio verslas?
  • Nuo ko pradėti – minimalūs taktiniai veiksmai.
Pranešimo tikslas – ne tik parodyti taktinius veiksmus, kaip galima pradėti veikti turint mažą biudžetą, bet ir praplėsti bendrą suvokimą apie „Facebook'ą“, kaip platformą, naudojamą verslo įvaizdžiui vystyti ir darbuotojams pritraukti. 

//Šiuo metu Rūta vadovauja MILK kūrybinės agentūros skaitmeninių komunikacijos skyriui ir dirba su tokiomis Lietuvos įmonėmis, kaip „Telia“, DNB, „Ergo“ ir kt. Padeda joms kurti ir įgyvendinti strategijas, kad sėkmingai augtų jų prekės ženklai. Taip pat Rūta yra Jungtinėje Karalystėje veikiančios personalizuotos vyno e. parduotuvės „My Uniq Wines“ (greit bus ir Lietuvoje) įkūrėja, rūpinasi visais šios parduotuvės verslo plėtros aspektais. Londone mokėsi ir dirbo „Facebook'o“ rinkodaros technologijų kompanijoje, kur turėjo galimybę prisiliesti prie „Burberry“, „Dove“, „The Economist“ ir kitų pasaulinio lygio ženklų, vystė jų duomenų, pardavimų ir vartotojų įtraukimo strategijas bei padėjo plėsti jų skaitmeninių komunikacijos priemonių rinkodaros veiklas. Pati labai atsakingai renkasi darbdavį ir projektų bendradarbiavimo partnerius. Kiek teko įdarbinti naujus komandos narius, visus juos rado būtent skaitmeniniais kanalais, o ne kartą „Facebook'as“ net buvo vienintelis paieškų kanalas.   

KAROLIS RIMKUS (LABAS) Darbdavio įvaizdis Instagram'e: kodėl reikia tuo rūpintis ir kaip pradėti?
  • Instagram ir jo išskirtinumas kitų socialinių medijų kontekste: kodėl darbo skelbimų ir Facebook‘o nebepakanka;
  • „Kaip jausiuosi dirbdamas jūsų įmonėje“: Instagram kaip įmonės gyvenimo veidrodis esamiems ir potencialiems darbuotojams;
  • Kaip mažiausiais kaštais pradėti ilgalaikę Instagram komunikaciją;
  • Lietuvos ir užsienio įmonių sėkmingi (ir nelabai) pavyzdžiai.
//Anksčiau vadovavęs nestandartinių sprendimų skyriui žiniasklaidos planavimo agentūroje, Karolis yra LABAS prekinio ženklo, stipriai orientuoto į skaitmeninę ir socialinių medijų komunikaciją, vadovas. Pusę metų kasdien sekęs ir fiksavęs įdomiausius Instagram komunikacijos pavyzdžius Lietuvoje ir užsienyje, sukaupta patirtimi dalinosi „Integruok“, „Login“ konferencijose, o su LABAS įgyvendintos skaitmeninės medijos kampanijos buvo nominuotos ir laimėjo ne vienuose lietuviškuose rinkodaros apdovanojimuose. Nebūdamas didelis įkvepiančių, bet nuo realybės ir lietuviško konteksto atitolusių pranešimų fanas, Karolispažada konstruktyvią sesiją apie tai, kaip pakinkyti Instagram‘ą darbuotojų paieškai ir esamų talentų išlaikymui.

Tipas: Trukmė: Miestas:
Konferencija 4,5 Vilnius

Kaina: 55 €

Iškilus klausimams rašykite simona@firsty.lt ir skambinkite +370 687 96306. 

Organizuoja: Firsty.lt (JM Group, UAB)
A. Domaševičiaus g. 3, Vilnius
Tel. +370 68 796 306;
Svetainė: http://firsty.lt

Tvarkaraštis
Informacijos nėra
Kiti panašūs kursai