Dalykinė komunikacija / Derybos

DALYKINIO ETIKETO IR PROTOKOLO PAGRINDAI: ELGESIO IR BENDRAVIMO KULTŪRA

Lektoriai:
Alvyda Jasilionytė


Alvyda Jasilionytė, sertifikuota London Image Institute, AICI (The Association of Image consultant International) FLC,  įvaizdžio konsultantė-trenerė, meno kuratorė, lektorė, knygų autorė, turinti 24 m. profesinės veiklos patirtį. Dėstė Verslo vadybos akademijoje (dabar K. Simonavičiaus universitetas) Verslo etiką lietuvių ir anglų k. Dėsto Vilniaus dailės akademijos (VDA) Kostiumo katedroje kursą „Pažangi mada“, VDA UNESCO Kultūros vadybos ir kultūros politikos katedroje „Organizacijos įvaizdžio kūrimą“, prisidėjo rengiant Įvaizdžio stilisto programą MARKO (Marijampolės kolegija) ir dėstė šiuos dalykus: „Garderobo formavimo pagrindai“, „Protokolo ir etiketo pagrindai“, „Socialiniai vaidmenys ir darbas su klientais“.  Veda seminarus dalykinio etiketo ir protokolo, organizacijos įvaizdžio formavimo, profesionalios išvaizdos, svetingumo ir dėmesingo aptarnavimo, prisistatymo ir bendravimo temomis valstybinio sektoriaus ir privačių įmonių darbuotojams. Konsultuoja ir pataria stiliaus, įvaizdžio ir profesinės karjeros klausimais. Daugelio TV laidų viešnia, straipsnių autorė, lektorė, filantropinės iniciatyvos pradininkė „Mandagumas – svarbus“. Knygų „Dalykinės išvaizdos vadovas“, „Kaip elgtis teatre“, „Kaip elgtis prie stalo“ ir mini siužetų „Kaip elgtis gatvėje“, „Kaip elgtis transporte“ autorė. Daugiau informacijos rasite internete adresu: www.alvyda.com



09:00 -10:30 Tarnybinis etiketas, protokolas, organizacija, istorija. Organizacijos įvaizdžio elementai Tarnybinio/dalykinio etiketo ir protokolo sąvokos Geros manieros ir gero auklėjimo principai Etiketo ir protokolo istorija Protokolo ir etiketo reikalavimai šiandieną Civilizacijos lygio ir etiketo, pagarbaus bendravimo koreliacija (tarpusavio ryšis) Šalies atstovų diplomatiniai gebėjimai ir jų svarba Pagrindiniai protokolo ir tarnybinio etiketo principai ES Asmeninė lyderystė ir emocinė inteligencija Etinės dilemos ir biuro atmosfera Organizacijos įvaizdžio formavimo elementai   


Kavos pertrauka   
10:45 -12:15 Susipažinimas ir prisistatymas Pasisveikinimas ir prisistatymas Supažindinimas, kai jus pristato trečias asmuo Statusas ir rangas Titulai ir tinkama kreipinio forma Akių kontaktas Laikysena Pasisveikinimo būdai Rankų paspaudimo būdai Pokalbio temos Dalykiniai susitikimai Susėdimo eiliškumas Apsikeitimas vizitinėmis kortelėmis Apsikeitimas dovanomis Pirmo įspūdžio elementai Elgesio kultūra   Pietūs - Dalykiniai pietūs ir lengvas pokalbis.   

13:15 -14:45 Oficialūs priėmimai ir susitikimai Oficialių priėmimų rūšys Pasirengimas priėmimui Jei esate svečias Jei esate šeimininkas Sutikimo reikalavimai Kvietimai Stalų formos Susodinimas prie stalo Garbingiausios vietos Stalo planas Pokalbio palaikymas Tinkamos temos Nepalankios situacijos Diplomatiškas pokalbio plėtojimas Pasikeitimas dovanomis   Kavos pertrauka 

 15:00 -16:30 Susirašinėjimo ir naujų technologijų etiketas Laiškų rašymo rekomendacijos Laiško struktūra Elektroninis susirašinėjimas E-laiškų profesionalumas Socialinis bendravimas ir asmeninė informacija Susitikimų derinimas telefonu Pokalbiai mobiliuoju telefonu Skambinimas telefonu Atsakymas į telefono skambutį Renginių organizavimas telefonu Konfliktinės situacijos sprendimas telefonu Konferenciniai pokalbiai internetu

Programa

9:00 – 16:30 09:00 -10:30 Tarnybinis etiketas, protokolas, organizacija, istorija. Organizacijos įvaizdžio elementai Tarnybinio/dalykinio etiketo ir protokolo sąvokos Geros manieros ir gero auklėjimo principai Etiketo ir protokolo istorija Protokolo ir etiketo reikalavimai šiandieną Civilizacijos lygio ir etiketo, pagarbaus bendravimo koreliacija (tarpusavio ryšis) Šalies atstovų diplomatiniai gebėjimai ir jų svarba Pagrindiniai protokolo ir tarnybinio etiketo principai ES Asmeninė lyderystė ir emocinė inteligencija Etinės dilemos ir biuro atmosfera Organizacijos įvaizdžio formavimo elementai   Kavos pertrauka   
10:45 -12:15 Susipažinimas ir prisistatymas Pasisveikinimas ir prisistatymas Supažindinimas, kai jus pristato trečias asmuo Statusas ir rangas Titulai ir tinkama kreipinio forma Akių kontaktas Laikysena Pasisveikinimo būdai Rankų paspaudimo būdai Pokalbio temos Dalykiniai susitikimai Susėdimo eiliškumas Apsikeitimas vizitinėmis kortelėmis Apsikeitimas dovanomis Pirmo įspūdžio elementai Elgesio kultūra   Pietūs - Dalykiniai pietūs ir lengvas pokalbis.   
13:15 -14:45 Oficialūs priėmimai ir susitikimai Oficialių priėmimų rūšys Pasirengimas priėmimui Jei esate svečias Jei esate šeimininkas Sutikimo reikalavimai Kvietimai Stalų formos Susodinimas prie stalo Garbingiausios vietos Stalo planas Pokalbio palaikymas Tinkamos temos Nepalankios situacijos Diplomatiškas pokalbio plėtojimas Pasikeitimas dovanomis   Kavos pertrauka 
15:00 -16:30 Susirašinėjimo ir naujų technologijų etiketas Laiškų rašymo rekomendacijos Laiško struktūra Elektroninis susirašinėjimas E-laiškų profesionalumas Socialinis bendravimas ir asmeninė informacija Susitikimų derinimas telefonu Pokalbiai mobiliuoju telefonu Skambinimas telefonu Atsakymas į telefono skambutį Renginių organizavimas telefonu Konfliktinės situacijos sprendimas telefonu Konferenciniai pokalbiai internetu

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 8 a. val Vilnius

Kaina: 89 €

Diskusija: tarptautinis bendravimas ir bendradarbiavimas – Tarptautinio protokolo niuansai ES. Laiko ir erdvės sąvokos kultūriniame kontekste, kūno klabos ir erdvės niuansai.  Tinkamai parinkta apranga planuojant vizitą į „x“ šalį. Gestai ir kūno poza, kurių derėtų vengti bendraujant tarptautiniu mastu. Metodika: diskusijos, vizualinių pavyzdžių analizė, video analizė, darbas porose, praktinės užduotys. Seminaro dalyviai gaus išsamų seminarą, užrašus ir praktinius patarimus.  UAB AJ IMAGE GROUP sertifikatus.

Organizuoja: AJ image group, UAB
Tel. (8 5) 2731035; +370 687 33462; Faks. (8 5) 2731035
Svetainė: http://www.alvyda.com

Tvarkaraštis
Miestas Data Vieta
Visi miestai 2019-04-11 Vilnius
Kiti panašūs kursai