Klientų aptarnavimas

KOKYBIŠKAS KLIENTŲ APTARNAVIMAS

Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.

Lektoriai:
JONAS JADEVIČIUS

Lektorius, konsultantas   
Darbo patirtis: mokymo seminarų vedimas temomis: „Personalo valdymas", „Lyderiavimas ", „Komandos formavimas", „Klientų aptarnavimas", „Pardavimas", „Konfliktų valdymas", „Darbas su klientu telefonu", „Streso įveika", „Veiksminga prezentacija" ir kt., komandos formavimo renginių organizavimas ir vedimas, vadovavimas personalo motyvacijos ir vadybos tyrimams, motyvacinių sistemų įmonėse tobulinimas, vadovavimas darbuotojų atrankos projektams, darbuotojų atrankos projektų vykdymas, konsultavimas personalo valdymo klausimais, socialinės ir slaugos sferos darbuotojų mokymo ES finansuojami ir kt. projektai, mokymo programų ekspertavimas ( LR Švietimo Ministerijos užsakymu) ir kt. projektai - UAB „Baltic Personnel Strategy Project” (nuo 1996 m.).
   Išsilavinimas: Vilniaus Universitetas, psichologijos specialybė, psichologo-psichologijos dėstytojo kvalifikacija (1980-1986 m). Patirtis vedant seminarus bei administruojant mokymus, parenkant konsultantus - ekspertus, užtikrina įmonės vykdomų projektų kokybę.


  • Seminaro metu nagrinėjamos temos: profesionalus klientų aptarnavimas; palankaus pirmojo įspūdžio formavimas; kontakto užmezgimas ir palaikymas; sudėtingų situacijų prevencija ir jų valdymas.

Programa

  • Profesionalus klientų aptarnavimas.
    • Profesionalaus aptarnavimo principai.
    • Klientas – svarbiausias asmuo įmonėje. 
  • Palankaus pirmojo įspūdžio formavimas.
    • Pozityvus mąstymas. 
    • Kliento pasitikimas ir kontakto užmezgimas.
    • Kūno kalbos ir balso valdymo reikšmė. 
  • Kontakto užmezgimas ir palaikymas.
    • Nuostatos suformavimo valdymas.
    • Kliento poreikių nustatymas.
    • Aktyvus klausymasis ir dėmesingumas.
    • Klausimų uždavimo technika.
    • Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas.
  • Sudėtingų situacijų prevencija ir jų valdymas.
    • Darbas su kliento prieštaravimais ir pretenzijomis. 
    • Konfliktų priežastys ir tipai.
    • Bendravimo ypatumai konfliktinėse situacijose. 
    • Konfliktų valdymo etapai. 
    • Asmeninės įtampos valdymas. 

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 8 akad. val. Vilnius

Kaina: 95 €

PVM netaikomas pagal LR PVM įstatymo 22 str., kavos pertraukėlės ir pietūs įskaičiuoti. Teikiami sertifikatai.

Organizuoja: Baltic Personnel Strategy Project, UAB
Filaretų g. 67, Vilnius
Tel. +370 686 14888; Faks. -
Svetainė: http://www.strategija.lt/

Tvarkaraštis
Informacijos nėra
Kiti panašūs kursai