Personalo vadyba

DARBUOTOJŲ ATRANKA IR PRIĖMIMAS: TEISINIAI, PSICHOLOGINIAI IR KOMUNIKACINIAI ASPEKTAI

Lektoriai:
Rasa Grigonienė


UAB Dorevi lektorė Rasa Grigonienė Filologijos ir Teisės mokslų magistrė, Teisės krypties doktorantė (Darbo teisės specializacija) Lektorė mokymuose derina  tiek dokumentų valdymo, tiek teisines žinias, todėl  mokymų dalyviai visuomet gauna praktinių patarimų, kaip įgyvendinti sudėtingas teisines nuostatas praktiškai, parengiant reikalingus dokumentus. Rasa Grigonienė aktyviai vykdo konsultacinę veiklą, daugiau kaip 15 m. veda seminarus, kursus, mokymus darbo teisės,  personalo bei dokumentų valdymo klausimais,  atlieka įmonių, įstaigų dokumentų auditus, rengia lokaliuosius teisės aktus, veda vidinius mokymus.
Rasa Grigonienė leidžia  knygas, vadovėlius, rengia straipsnius. Yra paskelbusi virš 40 mokslo taikomojo pobūdžio publikacijų  įvairiuose profesiniuose žurnaluose ir žinynuose,  parengusi keletą metodinių priemonių.  2014 m.  su bendraautoriais išleistas vadovėlis „Dokumentų valdymas. Veiklos, personalo ir elektroniniai dokumentai”; 2016 m. - kolektyvinė  monografija  „Darbo teisės principai ir jų taikymas Lietuvos teismų praktikoje“.
Lektorė dažnai kaito pranešimus dalykinėse mokslo bei praktinėse  konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, turi virš 10 m.  praktinės vadovavimo įstaigoms /įmonėms bei  personalui  patirties.
Taip pat  dėsto Mykolo Romerio universitete, yra Valstybinės darbo inspekcijos  Vilniaus  teritorinio skyriaus  darbo ginčų komisijos narė.
Jurgita Ramanauskienė
UAB Dorevi lektorė Jurgita Labanauskienė teigia:
"Labai vertinu per 14 metų sukauptą bendravimo su skirtingais žmonėmis patirtį: klientų aptarnavimo telefonu projektai, 5 metų vadovavimo darbas komandoje, intensyvus darbas su atrankomis ir kitais personalo projektais, mokymų vedimas bei konsultacinio pobūdžio patirtis  įmonėse (įstaigose) įgyvendinant personalo valdymo, vidinės ir išorinės komunikacijos projektus."

Vienas iš svarbesnių darbdavio tikslų – į savo komandą pakviesti tinkamiausią darbuotoją. Tačiau kaip tinkamai pasiruošti, pasirinkti ir priimti darbuotoją nedarant dažnai pasitaikančių klaidų? Kokie svarbiausi atrankos etapai? Kaip atrankos procesą išnaudoti gerinant organizacijos įvaizdį? Kokios klaidos ar detalės gali atbaidyti jūsų norimą darbuotoją? Kaip tinkamai integruoti naujoką ir taupyti savo laiką bei pinigus?    Kita vertus -  ne mažiau aktualu tinkamai  organizuoti priėmimo procesą, parengti teisinius dokumentus, žinoti, ko galima reikalauti iš darbuotojo ir kas privaloma darbdaviui pagal naujausius teisės aktus. Tinkamas teisinis pasirengimas priimant darbuotoją leis išvengti konfliktų su darbuotojais ateityje bei tarnaus kaip puiki darbo ginčų prevencija.    

Svarbiausia vienoje vietoje: praktikoje pasiteisinę personalo valdymo, psichologiniai, komunikacijos bei teisiniai patarimai, kurie turės ilgalaikę naudą jūsų organizacijai.

Programa

I dalis (10:00 - 12:30) lektorė Jurgita Labanauskienė  

Platesnis požiūris į atrankos procesą: praktiniai patarimai apie atrankos iššūkius ir galimybes 
Kokie dabartiniai atrankos iššūkiai galimi pagal amžių, gyvenamą vietą, darbo specifiką?   
Pasiruošimas atrankai: aiški vizija, tvarkingas veiksmų planas, vertingi pavyzdžiai  
Ką būtina numatyti planuojant atrankos procesą? 
Kaip sukurti dėmesį traukiantį atrankos skelbimą?   
Pokalbiai su kandidatais ir teisingas sprendimas: telefoninio bei gyvo bendravimo subtilumai, konkretūs patarimai, kaip išsirinkti tinkamiausią kandidatą. 
Kaip pažinti būsimą darbuotoją per trumpą atrankos pokalbį susitikus: svarbios detalės, rekomenduotini klausimai. Kaip priimti teisingą sprendimą ir pasirinkti tinkamiausią kandidatą?   
Naujoko integravimo proceso nauda organizacijai: planas, patarimai, pavyzdžiai, atmintinė. 
Kodėl neverta naujo darbuotojo tiesiog „įmesti“ į darbus? Svarbiausi pasiruošimo naujoko atėjimui žingsniai.    

II dalis (13:15 - 16:15) lektorė Rasa Grigonienė   
Darbuotojų įdarbinimo procedūros ir dokumentai. 
Kokių dokumentų  reikia pareikalauti iš darbuotojų? 
Darbuotojų iki 16 m. įdarbinimo ypatumai; 
Užsieniečių įdarbinimo teisiniai aspektai.   
Darbo sutarties sudarymas. Kaip tinkamiausiai nustatyti būtinąsias sutarties sąlygas – darbovietę, darbo funkciją, darbo užmokestį?   
Papildomų sąlygų ir susitarimų svarba ir nauda darbdaviui: ·        
Dėl išbandymo;       
Dėl papildomo darbo;     
Dėl mokymosi išlaidų atlyginimo;       
Dėl konfidencialios informacijos, nekonkuravimo ir kt.   
Pareigybių aprašymų, privalomų  taisyklių, tvarkų aprašų, priemonių planų ir kitų teisės aktų rengimas ir darbuotojų supažindinimas.
Darbuotojo asmens bylos formavimas. 
Ar asmens byla privaloma įstaigoje? 
Kokie joje turi būti dokumentai?   
Darbuotojų asmens duomenų  naudojimas  ir apsauga. 
Darbuotojų informavimas, supažindinimas. 
Pavyzdinės formos. 
Ar reikalingi darbuotojų sutikimai?  

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 7 akademinės valandos Vilnius, Kaunas, Klaipėda

Kaina: 108.9 €

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:

  • išsamią metodinę medžiagą;
  • seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektorių individualias konsultacijas;
  • vaišinsinime kava, saldumynais ir pietumis.

Organizuoja: Dorevi, UAB
Mituvos g. 5 - 9, Kaunas
Tel. +370 61585387; Faks. -
Svetainė: http://www.dorevi.lt

Tvarkaraštis
Informacijos nėra
Kiti panašūs kursai