fbpx
Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Klientų aptarnavimo magija

Pradžia » Kursai » Klientų aptarnavimo mokymai » Klientų aptarnavimo magija

Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: visiems
Trukmė: 8 akademinės valandos
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: 125€

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

2023-03-03

Klaipėdoje

2023-03-20

Kaune

Seminaras skirtas 

Įvairių sričių klientų apratnavimo, pardavimo specialistams, salonų, parduotuvių vadybininkams, aptarnaujientiems klientus ir susiduriantiems su konfliktinėmis situacijomis.   

Seminarų data ir vieta    

2023 m. kovo 21 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.) Kaune, viešbučio Victoria hotel Kaunas konferencijų salėje, Miško g. 11   2022 m. kovo 22 d., 09:30 - 16:45 (8 akad. val.) Klaipėdoje, viešbučio Victoria hotel Klaipėda konferencijų salėje, S. Šimkaus g. 2   

Seminaro kaina 125.00 EUR (pridedamas 21% PVM) 

Dalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.   

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:

  • išsamią metodinę medžiagą;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro;
  • vaišinsime pietumis ir kavos pertraukėlių metu.


  Jei pageidausite suorganizuosime ir pravesime vidinius mokymus Jūsų įmonės darbuotojams šia ir kitomis temomis.

Mokymų programa:

Seminaro programa

  • Bendravimo su klientu etapai.
  • Pirmojo įspūdžio reikšmė. 
  • 5 kliento aptarnavimo žingsniai.
  • Teisingas savęs pateikimas ir savalaikis kliento asmenybinio tipo įvertinimas.   
  • Pratimai.


Tikslas: turėti rekomendacijas pozityvaus įspūdžio formavimui. Žinoti esminius 5 žingsnius klientų aptarnavime.  

  • Pagrindiniai įrankiai kliento poreikio nustatymui.
  • Teisingas kliento poreikių nustatymas ir jų vykdymas.
  • Pozityvių formuluočių pateikimas klientui.
  • Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką.
  • Praktinės užduotys.


Tikslas: žinoti kaip ugdyti klausymosi ir stebėjimo įgūdžius. Žinoti 1-2 metodus negatyvios informacijos pateikimui pozityviai.  

  • Priežastys, sukeliančios kliento nepasitenkinimą.
  • Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą?
  • Kaip bendrauti su „Sudėtingais žmonėmis“.
  • Praktinė užduotis. 


Tikslas: mokėti atpažinti sudėtingų žmonių tipus. Turėti veiksmus kaip su jais elgtis ir ko vengti aptarnavimo procese.  

  • Dažniausiai praktikoje pasitaikančios sudėtingos situacijos ir efektyvus jų sprendimas.  
  • Kaip suvaldyti stresą ir neigiamas emocijas.
  • 4 streso valdymo būdai.
  • Vaidmenų situacijos ir praktinės užduotys.


Tikslas: turėti 1-2 metodus sudėtingų situacijų valdymui. Turėti 3-4 asmeninio streso valdymo būdus.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos