fbpx
Šie mokymai nebeorganizuojami, todėl rekomenduojame rinktis kitus mokymus šioje kategorijoje.

Profesionalus klientų aptarnavimas

Pradžia » Kursai » Klientų aptarnavimo mokymai » Profesionalus klientų aptarnavimas

Tipas: Vidiniai mokymai
Trukmė:
Organizatorius: Dorevi, UAB

Kaina: Pagal susitarimą

Data

Miestas

Laikas, vieta, komentaras

Derinama individualiai

Nuotoliniai

Šiuose mokymuose:

>Pateikiama naudinga informacija;
>Vyksta intensyvus praktinių įgūdžių mokymas;
>Mokymai įdomūs ir aktyvūs;
>Mokymų metu galima pamatyti pozityvius bendravimo su klientu pokyčius;
>Galimybė pasiruošti klientų aptarnavimo veiklos scenarijus.
>Suformuoti geranorišką elgesį ir padidinti darbuotojų dirbančių su klientais produktyvumą;
>Įvaldyti sąveikos su klientais būdus, turinčius įtakos kliento pasitenkinimui;
>Įgūdžių ir savybių lavinimas, reikalingų klientams išlaikyti ir ilgalaikiam bendradarbiavimui plėtoti ;
>Gerinti gebėjimą daryti teigiamą įtaką klientui teikiant paslaugas.

Mokymų tikslas:

>Suformuoti geranorišką elgesį ir padidinti darbuotojų dirbančių su klientais produktyvumą;
>Įvaldyti sąveikos su klientais būdus, turinčius įtakos klientų pasitenkinimui;
>Įgūdžių ir savybių lavinimas, reikalingų klientams išlaikyti ir ilgalaikiam bendradarbiavimui plėtoti;
>Gerinti gebėjimą daryti teigiamą įtaką klientams teikiant paslaugas.

Po mokymų dalyviai gebės:

>Įvertinti kliento būklę;
>Teigiamai įtakoti klientus;
>Koreguoti asmeninio elgesio stilių;
>Padidinti emocinį stabilumą bendraujant;
>Padidinti efektyvumą ir įtaką bendraujant;
>Efektyviai įveikti stresines situacijas.

Mokymų programa:

Kas yra kokybiškas klientų aptarnavimas?
Profesionalus klientų aptarnavimas šiuolaikiniame pasaulyje;
Klientų lūkesčiai;
Profesionalaus darbuotojo savybės : Mandagumas; Geranoriškumas; Komunikabilumas; Gebėjimas klausyti; Efektyvumas; Dalykinio įspūdžio formavimas; Įmonės pozicionavimas rinkoje.
Pažink klientą ir save.
Klientų tipai. Jų atpažinimas ir bendravimo strategija;
Pažink save - faktoriai, įtakojantys asmens elgseną su konkrečiu klientu;
Balso "atpažinimo" treniruotė.
Kliento poreikių nustatymas
Informacijos apie kliento poreikius rinkimas. Klausimų uždavimo technika.
Dominuojančio kliento poreikio nustatymas
Sudėtingos situacijos su klientais
Sklandžios komunikacijos kliūtys;
Konfliktų "katalizatoriai";
Nepriimtino darbuotojo elgesio poliai;
Pokalbio valdymo technikos kuriant teisingas formuluotes.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos