Dorevi, UAB
Esame konsultavimo kompanija:
- organizuojame išorinius, vidinius ir tęstinius mokymus,
- konsultuojame organizacijas valdymo, vystymo klausimais,
- konsultuojame ES lėšų įsisavinimo, mokymų poreikio nustatymo klausimais.
Ekspertų komanda Paslaugas teikia profesionalų komanda. Kiekvienas iš konsultantų yra pasirinktos ekspertinės srities profesionalas, turintis aukščiausią kompetenciją ir praktinę patirtį.
ES finansinės paramos įsisavinimas Nuolat rengiame seminarus ir konsultuojame įmones ES finansinės paramos įsisavinimo klausimais. Nustatome mokymų poreikį įmonėse. Padedame įmonėms įsisavinti ES finansuojamus projektus.
Sertifikacija 2007 04 16 pagal vidaus reikalų ministro 2007 m. balandžio 16 d. įsakymą nr. 1v-135 „dėl vidaus reikalų ministro 2002 m. gruodžio 23 d. įsakymo Nr. 598 "dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo" papildymo" įtraukta į valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.
Organizuojami kursai |
Įstaigos/įmonės dokumentų valdymas |
Naujų klientų paieška. Efektyvūs būdai, metodai ir taktikos |
Personalo valdymo dokumentai. Darbo santykių įforminimas (2- jų dienų seminaras) |
Biuro administratorių paruošiamieji kursai |
Tarnybinis etiketas: bendrosios ir specifinės elgesio normos. Tarptautinio tarnybinio etiketo specifika (2 - jų dienų) |
Administratorių darbas |
Viešieji pirkimai nuo A iki Z |
Personalo dokumentų valdymas. Darbo santykių įforminimas |
Dokumentų rengimas ir įforminimas. Rašytinės kalbos kultūros aktualijos |
Sutarčių rengimas. Įsipareigojimų vykdymo užtikrinimas |
Strateginis planavimas |
Tarnybinis protokolas |
Įmonės/Įstaigos dokumentų tvarkymas, apskaita ir saugojimas |
Bendravimo su žiniasklaida specifika ir praktinių įgūdžių formavimas |
Teisinis darbas su skolomis. Prevencija. Išieškojimas. Skolų beviltiškumas. Bylinėjimasis |
Darbas su žiniasklaida ir viešasis kalbėjimas |
Efektyvus biuro administravimas |
Privatūs juridiniai asmenys: praktiniai veiklos ir valdymo klausimai bei teisinis reglamentavimas |
Bendravimas su žiniasklaida |
Pardavimo įgūdžių lavinimas. Greiti pardavimai, įtakojimo metodai |
Profesionalus pardavimas telefonu |
Komandos formavimo mokomieji renginiai |
Individualus darbuotojų skatinimas nefinansinėmis priemonėmis |
Klientų aptarnavimas (bendravimo įgūdžių su klientais lavinimas) |
Darbo sutarties sudarymo, vykdymo ir nutraukimo teisinis reglamentavimas ir kiti DK taikymo ypatumai |
Vadovavimas |
Rangos sutartys |
Įmonių vadovų teisinė atsakomybė |
Pardavimo metodai stambiems klientams |
Efektyvus pardavimas ir darbas su klientais |
Įmonės/ įstaigos dokumentų tvarkymas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytą tvarką |
Pardavimo derybų psichologija |
Laiko planavimas |
Pokyčiai organizacijoje, jų ypatumai ir pasipriešinimo mažinimas |
Derybų vedimo taktikos |
Emocinio kontakto valdymas pardavimo pokalbyje |
Vadovavimas personalui pokyčių metu (2 - jų dienų seminaras) |
Profesionalus klientų aptarnavimas |
Pardavimo įgūdžių lavinimas. Derybų vedimo taktikos |
Efektyvūs vadovavimo metodai |
Finansinio skatinimo sistemos kūrimas |
Strateginis planavimas paslaugų srities organizacijoje |
Vadovavimas ugdant darbuotojus |
Darbuotojų galimybių ir motyvacijos vertinimas pokyčių įgyvendinimui |
Vadovavimas darbuotojams pokyčių metu |
ELEKTRONINIŲ DOKUMENTŲ VALDYMAS IR ELEKTRONINIO PARAŠO NAUDOJIMAS |
PERSONALO PROCESŲ IR DOKUMENTŲ ADMINISTRAVIMAS: FORMOS IR TURINIO REIKALAVIMAI. NAUJAUSI 2020 M. PAKEITIMAI |
ĮMONĖS/ĮSTAIGOS DOKUMENTŲ RENGIMAS. NAUJOVĖS, AKTUALŪS PAVYZDŽIAI (I DALIS) |
Vadovavimas |
Finansinio skatinimo sistemos kūrimas |
PERSONALO DOKUMENTAI. DARBO SANTYKIAI PAGAL NAUJĄJĮ DARBO KODEKSĄ: NUO DARBUOTOJO PRIĖMIMO IKI ATLEIDIMO |
Vadovavimas |
SUTARČIŲ RENGIMO IR VYKDYMO TEISINIAI PRAKTINIAI ASPEKTAI |
Vadovavimas darbuotojams pokyčių metu |
Dokumentų valdymo aktualijos ir pokyčiai nuo 2020 m. sausio |
Naujos Dokumentų rengimo taisyklės. Dokumentų rengimo pokyčiai ir aktualijos 2020 metais |
Pokyčiai organizacijoje, jų ypatumai ir pasipriešinimo mažinimas |
SUPAPRASTINTI IR MAŽOS VERTĖS VIEŠIEJI PIRKIMAI: PLANAVIMAS IR VYKDYMAS |
DARBUOTOJŲ ATLEIDIMAS: TEISINIAI, PSICHOLOGINIAI ASPEKTAI |
Darbo kodekso aktualijos 2020 metais. Seminaras Vilniuje |
Nuotoliniai mokymai. Užsieniečių įdarbinimas Lietuvoje: naujovės ir patarimai darbdaviams |
ĮMONĖS/ĮSTAIGOS DOKUMENTŲ APSKAITA, TVARKYMAS IR SAUGOJIMAS (II DALIS) |
DARBUOTOJŲ ATRANKA IR PRIĖMIMAS: TEISINIAI, PSICHOLOGINIAI IR KOMUNIKACINIAI ASPEKTAI |
Nuotoliniai mokymai. MS EXCEL KURSAI. PAŽENGUSIEMS |
BENDRASIS DUOMENŲ APSAUGOS REGLAMENTAS: KAIP PASIRUOŠTI IR TINKAMAI JĮ ĮGYVENDINTI |
Finansai vidurinės grandies vadovams |
Klientų aptarnavimo magija |
NAUJAUSIA PRAKTIKA DARBO GINČŲ BYLOSE. PRAKTINIS SEMINARAS |
PARDAVIMAI TELEFONU NAUJIEMS KLIENTAMS IR SAVIMOTYVACIJA |
Darbo kodekso naujovės ir pakeitimai personalo administravime. |
EFEKTYVUS DOKUMENTŲ VALDYMAS IR PERSONALO ADMINISTRAVIMAS VADOVAMS : TEISINIAI IR VADYBINIAI ASPEKTAI |
PRAKTINIAI DERYBŲ VEDIMO ĮRANKIAI |
Nuotoliniai mokymai. MS WORD. PROFESIONALUS TEKSTŲ TVARKYMAS. PAŽENGUSIEMS. |
Nuotoliniai mokymai. Darbo kodekso pakeitimai nuo 2020 m. rugpjūčio 1 dienos. Personalo dokumentų valdymo aktualijos |
Psichoemociniai bendravimo aspektai ir saviugdos instrumentai |
Personalo dokumentai. Darbo santykiai pagal naująjį darbo kodeksą: nuo darbuotojo priėmimo iki atleidimo |
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo išrinkimo problematika |
Kaip tinkamai pasirengti pagrindinius privalomus turėti dokumentus, tvarkant asmens duomenis? |
Nuotoliniai mokymai. CANVA PROGRAMA. PAJAUSK SAVYJE DIZAINERĮ |
MS WORD. PROFESIONALUS TEKSTŲ TVARKYMAS. PAGRINDAI. AUDITORINIAI MOKYMAI. |
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: ką turėtų žinoti su asmens duomenimis dirbantys darbuotojai? |
Pardavimai telefonu naujiems klientams ir saviugda |
Nuotoliniai mokymai. DOKUMENTŲ VALDYMO PROCESŲ OPTIMIZAVIMAS: KAIP ATSISAKYTI POPIERINIŲ DOKUMENTŲ |
Dokumentų tvarkymo, apskaitos, saugojimo pokyčiai ir aktualijos 2020 metais |
BDAR dokumentų parengimas. Praktikumas |
Nuotoliniai mokymai. Personalo administravimas. Turinio ir formos probleminiai aspektai |
KAI VADOVUI RŪPI JO DARBUOTOJAS: KOKYBIŠKO POKALBIO VERTĖ |
Nuotoliniai mokymai. Įtaigių pateikčių kūrimas MS PowerPoint. Pažengusiems |
MS EXCEL KURSAI. PAGRINDAI. AUDITORINIAI MOKYMAI. |
Nuotoliniai mokymai. BDAR naujovės: ką privalo žinoti kiekvienas, tvarkantis asmens duomenis |
NUOTOLINIAI MOKYMAI. Viešųjų pirkimų ABC. Pagrindai |
Nuotoliniai mokymai. BDAR: NAUJOVĖS IR AKTUALI PRAKTIKA |
Nuotoliniai mokymai. Asmens duomenų tvarkymo iššūkiai švietimo sektoriuje: kaip užtikrinti BDAR atitiktį, tvarkant moksleivių asmens duomenis |
Nuotoliniai mokymai. MS POWERPOINT. ĮTAIGIŲ PATEIKČIŲ KŪRIMAS |
Nuotoliniai mokymai. Supaprastinti ir mažos vertės viešieji pirkimai: planavimas ir vykdymas. Žalieji pirkimai |
NUOTOLINIAI MOKYMAI. Dokumentų rengimo reikalavimai ir naujos galimybės |
Nuotoliniai mokymai. Gilesnis žvilgsnis į BDAR: ar teisingai tvarkome personalo duomenis |
Nuotoliniai mokymai. Darbo kodekso praktinis taikymas: pasirengimas ir dažniausiai praktikoje kylantys klausimai 2021 |
Pagrindiniai teisiniai aspektai verslui migruojant į elektroninę erdvę |
Finansai nefinansininkams: įmonės finansų analizė ir vertinimas |
Nuotoliniai mokymai. MICROSOFT EXCEL SUKINIO LENTELĖS (PIVOT TABLE) |
Nuotoliniai mokymai. MS EXCEL KURSAI. PAGRINDAI. |
Nuotoliniai mokymai. Pirkimų planavimas ir inicijavimas. Mažos vertės viešieji pirkimai. Supaprastinti pirkimai. |
Nuotoliniai mokymai. MS Word. Profesionalus tekstų tvarkymas. Pagrindai |
NUOTOLINIAI MOKYMAI. DARBO KODEKSO PAKEITIMAI NUO RUGPJŪČIO 1 D., NUO LAPKRIČIO 1 D. IR NUO 2023 METŲ |
Kaip parašyti verslo planą finansavimui gauti? |
Nuotoliniai mokymai. Pagrindiniai BDAR reikalavimai |
Nuotoliniai mokymai. Asmeninių bendravimo savybių ugdymas |
NUOTOLINIAI MOKYMAI. Šiuolaikinis dokumentų valdymo organizavimas |
NUOTOLINIAI MOKYMAI. Pakeitimai viešųjų pirkimų reguliavime nuo 2022 m. |
Nuotoliniai mokymai. Asmens duomenų tvarkymas Covid19 kontekste: ar žinome kaip elgtis su renkama ir gaunama informacija |
NUOTOLINIAI MOKYMAI. Savimotyvacijos įrankių dėžutė |
Nuotoliniai mokymai. Teisės aktų (įsakymų, taisyklių ir kt.) rengimo pokyčiai ir aktualijos. Naujos rekomendacijos |
Nuotoliniai mokymai. Teisės aktų rengimo pokyčiai ir aktualijos. Naujos rekomendacijos |
Nuotoliniai mokymai. Kibernetinis saugumas ir technologijų naudojimas |
Nuotoliniai mokymai. Taisyklių, nuostatų, aprašų rengimas, administruojant darbo santykius |
Darbo kodekso naujovės ir pakeitimai personalo administravime |
Nuotoliniai mokymai. Darbo sutarties sudarymo, pakeitimo ir nutraukimo probleminiai aspektai. Aktuali praktika darbo ginčų sprendime. |
Nuotoliniai mokymai. KOKIAS PRIEMONES REIKĖTŲ TAIKYTI SIEKIANT UŽTIKRINTI ASMENS DUOMENŲ SAUGUMĄ? |
Įžvalgumo technika dalykiniuose santykiuose |
Darbo kodekso pakeitimai, aktualijos, naujausia teismų praktika |
Geroji praktika skaičiuojant PVM |
Nuotoliniai mokymai. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SPECIALISTŲ KURSAI. PASIRUOŠIMAS, ŽINIŲ PASITIKRINIMAS. |
PVM mokėtojams apie mišrią veiklą. Metinė PVM deklaracija |
KAI RŪPI: DRĄSA PADĖTI ŠALIA ESANČIAM |
PARDAVIMŲ VADYBININKO ĮRANKIŲ ARSENALAS |
2022 metų DK pakeitimų ir teisminės praktikos apžvalga. Ko galime tikėtis 2023? |
Gerų santykių kūrimo ir sudėtingų bendravimo situacijų valdymo algoritmas praktiškai |
Nuotoliniai mokymai. Diskriminacijos, smurto ir priekabiavimo psichologija. Atpažinimas ir prevencija. |
Nuotoliniai mokymai. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SEKTORIUJE |
Kontaktai
Mituvos g. 5-9, Kaunas
Tel. +370 61585387;
El. paštas [email protected]
Svetainė: http://www.dorevi.lt