Dorevi, UAB
Esame konsultavimo kompanija:
- organizuojame išorinius, vidinius ir tęstinius mokymus,
- konsultuojame organizacijas valdymo, vystymo klausimais,
- konsultuojame ES lėšų įsisavinimo, mokymų poreikio nustatymo klausimais.
Ekspertų komanda Paslaugas teikia profesionalų komanda. Kiekvienas iš konsultantų yra pasirinktos ekspertinės srities profesionalas, turintis aukščiausią kompetenciją ir praktinę patirtį.
ES finansinės paramos įsisavinimas Nuolat rengiame seminarus ir konsultuojame įmones ES finansinės paramos įsisavinimo klausimais. Nustatome mokymų poreikį įmonėse. Padedame įmonėms įsisavinti ES finansuojamus projektus.
Sertifikacija 2007 04 16 pagal vidaus reikalų ministro 2007 m. balandžio 16 d. įsakymą nr. 1v-135 „dėl vidaus reikalų ministro 2002 m. gruodžio 23 d. įsakymo Nr. 598 "dėl valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašo tvirtinimo" papildymo" įtraukta į valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą.
Organizuojami kursai |
Įstaigos/įmonės dokumentų valdymas |
Naujų klientų paieška. Efektyvūs būdai, metodai ir taktikos |
Personalo valdymo dokumentai. Darbo santykių įforminimas (2- jų dienų seminaras) |
Biuro administratorių paruošiamieji kursai |
Tarnybinis etiketas: bendrosios ir specifinės elgesio normos. Tarptautinio tarnybinio etiketo specifika (2 - jų dienų) |
Administratorių darbas |
Viešieji pirkimai nuo A iki Z |
Sutarčių rengimas. Įsipareigojimų vykdymo užtikrinimas |
Dokumentų rengimas ir įforminimas. Rašytinės kalbos kultūros aktualijos |
Strateginis planavimas |
Personalo dokumentų valdymas. Darbo santykių įforminimas |
Įmonės/Įstaigos dokumentų tvarkymas, apskaita ir saugojimas |
Bendravimo su žiniasklaida specifika ir praktinių įgūdžių formavimas |
Tarnybinis protokolas |
Teisinis darbas su skolomis. Prevencija. Išieškojimas. Skolų beviltiškumas. Bylinėjimasis |
Darbas su žiniasklaida ir viešasis kalbėjimas |
Privatūs juridiniai asmenys: praktiniai veiklos ir valdymo klausimai bei teisinis reglamentavimas |
Pardavimo įgūdžių lavinimas. Greiti pardavimai, įtakojimo metodai |
Bendravimas su žiniasklaida |
Efektyvus biuro administravimas |
Profesionalus pardavimas telefonu |
Individualus darbuotojų skatinimas nefinansinėmis priemonėmis |
Komandos formavimo mokomieji renginiai |
Vadovavimas |
Klientų aptarnavimas (bendravimo įgūdžių su klientais lavinimas) |
Įmonių vadovų teisinė atsakomybė |
Darbo sutarties sudarymo, vykdymo ir nutraukimo teisinis reglamentavimas ir kiti DK taikymo ypatumai |
Efektyvus pardavimas ir darbas su klientais |
Įmonės/ įstaigos dokumentų tvarkymas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytą tvarką |
Rangos sutartys |
Pardavimo metodai stambiems klientams |
Pardavimo derybų psichologija |
Laiko planavimas |
Pokyčiai organizacijoje, jų ypatumai ir pasipriešinimo mažinimas |
Vadovavimas personalui pokyčių metu (2 - jų dienų seminaras) |
Emocinio kontakto valdymas pardavimo pokalbyje |
Pardavimo įgūdžių lavinimas. Derybų vedimo taktikos |
Derybų vedimo taktikos |
Efektyvūs vadovavimo metodai |
Profesionalus klientų aptarnavimas |
Finansinio skatinimo sistemos kūrimas |
Strateginis planavimas paslaugų srities organizacijoje |
Vadovavimas ugdant darbuotojus |
Darbuotojų galimybių ir motyvacijos vertinimas pokyčių įgyvendinimui |
Vadovavimas darbuotojams pokyčių metu |
PERSONALO PROCESŲ IR DOKUMENTŲ ADMINISTRAVIMAS: FORMOS IR TURINIO REIKALAVIMAI. NAUJAUSI 2020 M. PAKEITIMAI |
ĮMONĖS/ĮSTAIGOS DOKUMENTŲ RENGIMAS. NAUJOVĖS, AKTUALŪS PAVYZDŽIAI (I DALIS) |
Finansinio skatinimo sistemos kūrimas |
Vadovavimas |
Vadovavimas |
PERSONALO DOKUMENTAI. DARBO SANTYKIAI PAGAL NAUJĄJĮ DARBO KODEKSĄ: NUO DARBUOTOJO PRIĖMIMO IKI ATLEIDIMO |
Pardavimo metodai stambiems klientams |
Vadovavimas darbuotojams pokyčių metu |
ELEKTRONINIŲ DOKUMENTŲ VALDYMAS IR ELEKTRONINIO PARAŠO NAUDOJIMAS |
Pokyčiai organizacijoje, jų ypatumai ir pasipriešinimo mažinimas |
Dokumentų valdymo aktualijos ir pokyčiai nuo 2020 m. sausio |
SUTARČIŲ RENGIMO IR VYKDYMO TEISINIAI PRAKTINIAI ASPEKTAI |
ĮMONĖS/ĮSTAIGOS DOKUMENTŲ APSKAITA, TVARKYMAS IR SAUGOJIMAS (II DALIS) |
Naujos Dokumentų rengimo taisyklės. Dokumentų rengimo pokyčiai ir aktualijos 2020 metais |
SUPAPRASTINTI IR MAŽOS VERTĖS VIEŠIEJI PIRKIMAI: PLANAVIMAS IR VYKDYMAS |
BENDRASIS DUOMENŲ APSAUGOS REGLAMENTAS: KAIP PASIRUOŠTI IR TINKAMAI JĮ ĮGYVENDINTI |
Darbo kodekso aktualijos 2020 metais |
DARBUOTOJŲ ATLEIDIMAS: TEISINIAI, PSICHOLOGINIAI ASPEKTAI |
DARBUOTOJŲ ATRANKA IR PRIĖMIMAS: TEISINIAI, PSICHOLOGINIAI IR KOMUNIKACINIAI ASPEKTAI |
NAUJAUSIA PRAKTIKA DARBO GINČŲ BYLOSE. PRAKTINIS SEMINARAS |
Darbo kodekso aktualijos 2020 metais. Seminaras Vilniuje |
Klientų aptarnavimo magija ir sudėtingų situacijų valdymas |
Finansai vidurinės grandies vadovams |
EFEKTYVUS DOKUMENTŲ VALDYMAS IR PERSONALO ADMINISTRAVIMAS VADOVAMS : TEISINIAI IR VADYBINIAI ASPEKTAI |
PARDAVIMAI TELEFONU NAUJIEMS KLIENTAMS IR SAVIMOTYVACIJA |
PRAKTINIAI DERYBŲ VEDIMO ĮRANKIAI |
Nuotoliniai mokymai. MS EXCEL KURSAI PAŽENGUSIEMS |
Personalo dokumentai. Darbo santykiai pagal naująjį darbo kodeksą: nuo darbuotojo priėmimo iki atleidimo |
Kaip tinkamai pasirengti pagrindinius privalomus turėti dokumentus, tvarkant asmens duomenis? |
NAUJOS BDAR TAISYKLĖS IR ŠIŲ TAISYKLIŲ APRIBOJIMAI NACIONALINĖJE TEISĖJE. AR TEISINGAI TVARKOME ASMENS DUOMENIS ĮSIGALIOJUS NAUJAM REGLAMENTAVIMUI? |
Ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo išrinkimo problematika |
Nuotoliniai mokymai. Užsieniečių įdarbinimas Lietuvoje: naujovės ir patarimai darbdaviams |
PSICHOEMOCINIAI BENDRAVIMO ASPEKTAI |
Nuotoliniai mokymai. Darbo kodekso pakeitimai nuo 2020 m. rugpjūčio 1 dienos. Personalo dokumentų valdymo aktualijos |
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: ką turėtų žinoti su asmens duomenimis dirbantys darbuotojai? |
MS WORD. PROFESIONALUS TEKSTŲ TVARKYMAS |
Nuotoliniai mokymai. MS Word. Profesionalus tekstų tvarkymas |
Pardavimų telefonu magija ir klientų lojalumo užtikrinimas |
Dokumentų tvarkymo, apskaitos, saugojimo pokyčiai ir aktualijos 2020 metais |
KAI VADOVUI RŪPI JO DARBUOTOJAS: KOKYBIŠKO POKALBIO VERTĖ |
BDAR dokumentų parengimas. Praktikumas |
Microsoft PowerPoint 2013 įtaigių pateikčių kūrimas |
Nuotoliniai mokymai. BDAR naujovės: ką privalo žinoti kiekvienas, tvarkantis asmens duomenis |
Finansai nefinansininkams: įmonės finansų analizė ir vertinimas |
Tvarkomų asmens duomenų auditas: teisinių rizikų valdymas |
Pagrindiniai teisiniai aspektai verslui migruojant į elektroninę erdvę |
Nuotoliniai mokymai. MS EXCEL PAGRINDAI |
Nuotoliniai mokymai. DOKUMENTŲ VALDYMO PROCESŲ OPTIMIZAVIMAS: KAIP ATSISAKYTI POPIERINIŲ DOKUMENTŲ |
Kaip parašyti verslo planą finansavimui gauti? |
Nuotoliniai mokymai. Personalo dokumentų administravimas: dokumentų valdymo ir darbo teisės aktualijos 2021 metais |
Nuotoliniai mokymai. MICROSOFT EXCEL SUKINIO LENTELĖS (PIVOT TABLE) |
Nuotoliniai mokymai. MS EXCEL KURSAI. PAŽENGUSIEMS (ŠEŠTADIENIO GRUPĖ) |
Nuotoliniai mokymai. Supaprastinti ir mažos vertės viešieji pirkimai: planavimas ir vykdymas |
Nuotoliniai mokymai. Asmeninių bendravimo savybių ugdymas |
Nuotoliniai mokymai. Prezentacijos ir infografika |
Nuotoliniai mokymai. MS Excel - probleminių situacijų analizė |
Nuotoliniai mokymai. Asmens duomenų tvarkymo iššūkiai švietimo sektoriuje: kaip užtikrinti BDAR atitiktį, tvarkant moksleivių asmens duomenis |
Kontaktai
Mituvos g. 5-9, Kaunas
Tel. +370 61585387;
El. paštas [email protected]
Svetainė: http://www.dorevi.lt