Rinkodara / Marketingas

Google Analytics mokymai

Lektoriai:

Google Analytics yra viena populiariausių priemonių naudojamų internetinių svetainių lankomumui stebėti ir analizuoti. Kadangi šis įrankis yra nemokamas, juo gali naudotis praktiškai visi (turintys google paskyrą). Tačiau ar visi juo moka naudotis ir ar geba analizuoti pateiktus duomenis?  
MOKYMŲ TIKSLAS: Išmokti įdiegti, sukonfigūruoti ir naudotis Google Analytics platforma, o svarbiausia – suprasti joje pateikiamus duomenis ir informaciją. Išmokti dirbti ir valdyti Tag manager bei Data Studio. Taip pat turėsite galimybę praktiškai panaudoti gautas žinias ir visas įgytas žinias tiesiogiai pritaikyti savo verslui.  

LEKTORIUS  
Eugenijus Toleikis – turi sukaupęs daugiau kaip 12 metų patirties skaitmeninės rinkodaros srityje. Dirbant skaitmeninės rinkodaros vadovu gerai Lietuvoje žinomose finansinių paslaugų įmonėse, naudojo „Google Analytics“ kaip pagrindinį darbo įrankį, vertinti reklamos kampanijų rezultatus, stebėti samdomų agentūrų darbo našumą. Lektoriaus mėgstamiausias žodis darbe – ROI ir ROAS (Return of investment ir Return of Ads Spend), tad po mokymų tikrai galėsite lengvai optimizuoti savo skaitmeninės rinkodaros biudžetus, remdamiesi „Google Analytics“ duomenimis. Lektorius mokymuose pasidalins ne sausa teorija, o savo ilgamete praktine patirtimi, kokie „Google Analytics“ rodikliai svarbiausi versle ir kaip juos teisingai interpretuoti. Daugiau informacijos apie lektoriaus patirtį rasite jo Linkedin paskyroje.

Programa

PROGRAMA 
1 diena:

  • Google Analytics valdymas, struktūra ir funkcijos;
  • Analytics nauda verslui;
  • Google Analytics naudojimas E-prekyboje;
  • Analytics nauda pardavimų didinimui;
  • Analytics platformos apžvalga – kaip nepasimesti ir rasti tai, kas svarbiausia jūsų verslui;
  • Automatinių pranešimų parengimas – pirmieji sužinokite apie pardavimų, srauto pokyčius ir t.t.;
  • Strategijos ir jos vertinimo plano parengimas ir analizė – kokie yra įmonės ar puslapio tikslai ir kaip juos pasiekti;
  • Analytics pateiktų duomenų suvokimas ir panaudojimas – kaip duomenis paversti reikšminga informacija;
  • Tinklapio optimizavimas pasitelkus Analytics įžvalgas.
2 diena: 
  • Google Tag Manager įrašymas, pažintis su jo galimybėmis;
  • Vartotojų konversijų konfigūravimas – kaip jūsų klientai perka ar naudojasi jūsų siūlomomis paslaugomis;
  • Svetainės tikslai ir jų nustatymas – sužinokite ar tinklapio lankytojai atlieka jūsų norimus veiksmus;
  • Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite jums reikalingiausią informaciją;
  • Papildomų kodų diegimas naudojant Google Tag Manager;
  • Data Studio ataskaitų kūrimas.
Google Tag Manager įrašymas, pažintis su jo galimybėmis;
Vartotojų konversijų konfigūravimas – kaip jūsų klientai perka ar naudojasi jūsų siūlomomis paslaugomis;
Svetainės tikslai ir jų nustatymas – sužinokite ar tinklapio lankytojai atlieka jūsų norimus veiksmus;
Automatinių ataskaitų paruošimas – laiku gaukite jums reikalingiausią informaciją;
Papildomų kodų diegimas naudojant Google Tag Manager;
Data Studio ataskaitų kūrimas.
LEKTORIUS  Eugenijus Toleikis – turi sukaupęs daugiau kaip 12 metų patirties skaitmeninės rinkodaros srityje. Dirbant skaitmeninės rinkodaros vadovu gerai Lietuvoje žinomose finansinių paslaugų įmonėse, naudojo „Google Analytics“ kaip pagrindinį darbo įrankį, vertinti reklamos kampanijų rezultatus, stebėti samdomų agentūrų darbo našumą. Lektoriaus mėgstamiausias žodis darbe – ROI ir ROAS (Return of investment ir Return of Ads Spend), tad po mokymų tikrai galėsite lengvai optimizuoti savo skaitmeninės rinkodaros biudžetus, remdamiesi „Google Analytics“ duomenimis. Lektorius mokymuose pasidalins ne sausa teorija, o savo ilgamete praktine patirtimi, kokie „Google Analytics“ rodikliai svarbiausi versle ir kaip juos teisingai interpretuoti. Daugiau informacijos apie lektoriaus patirtį rasite jo Linkedin paskyroje. (https://www.linkedin.com/in/eugenijustoleikis/).

Tipas: Trukmė: Miestas:
Atviras seminaras 7 val. Vilnius

Kaina: 85-90 €

Mokymai vyks Rugopjūčio 3-4 dienomis nuo 18:00 iki 21:30. Darbo priemonės: turėti nešiojamą kompiuterį. Po mokymų atsiųsime susistemintą mokymų medžiagą bei pažymėjimą. Papildoma informacija el. paštu: [email protected] arba tel nr.: +370 68 796 306.

Firsty.lt (Mokom, UAB)
A. Domaševičiaus g. 3, Vilnius
Tel. +370 687 96306;

Tvarkaraštis
Informacijos nėra