Rinkodara / Marketingas

Socialinių tinklų valdymas: komunikacija ir reklama

Lektoriai:

Antanas Toliušis yra skaitmeninės rinkodaros agentūros Totimedia įkūrėjas ir vadovas. Būdamas 15-kos pradėjo domėtis tinklapių kūrimu, vėliau grafiniu dizainu, galiausiai - studijuodamas rinkodarą ir globalų verslą Vilniaus universitete šias veiklas sujungė ir pradėjo kurti vertę savo klientams. Šiuo metu Antanas aktyviai vysto pasaulinį e-komercijos projektą Instead OF, kurio tikslas yra sukurti pirmą pasaulinį lietuvišką prekės ženklą žmonėms ieškantiems pokyčio ir išskirtinių vartojimo potyrių.

Tad ar esate užtikrinti savo vykdomomais strateginiais ėjimais socialinėje platformoje, siekdami pritraukti tikslinę auditoriją, parduoti ar sukurti gerą įvaizdį?  


MOKYMŲ TIKSLAS:  

Susipažinti su aktualiausiais Lietuvoje socialiniais tinklais - Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn. Trumpai aptarti mažiau svarbius tinklus - Pinterest, G+, Twitter, Foursquare, etc. Suvokti socialinių tinklų svarbą ir išmokti teisingai keltis komunikacijos tikslus, protingai parinkti kanalus, sudėlioti veiksmingą strategiją. Susipažinus su teorine socialinių tinklų puse, išmokti ir praktiškai naudoti gautas žinias - susidėlioti planą, sukurti paskyras ir pradėti komunikaciją bei reklamą socialiniuose tinkluose.

Programa

MOKYMŲ TEMOS: 


Pirma diena – teoriškai:
  • Socialiniai tinklai ir teisinga komunikacija juose;
  • Socialinių tinklų svarba prekiniam ženklui;
  • Socialinių tinklų apžvalga bei specifikacija, kanalų naudojimas versle;
  • Komunikacijos socialinių tinklų erdvėje principai - tikslai, auditorija, strategija ir planų realizavimas;
  • Komunikacijos socialiniuose tinkluose pavyzdžiai - ko vengti ir ko siekti. 
Antra diena – praktiškai:
  • Facebook ADs. Facebook reklamų platforma - kaip ji atrodo, kaip ji veikia.
  • Pagrindiniai skirtumai lyginant su Google AdWords reklama ir platforma;
  • Pasiruošimas reklamai Facebook'e - puslapio kūrimas, informacijos pildymas, vizualaus sprendimo pavyzdžiai ir patarimai, Facebook ADs paskyros sukūrimas ir paruošimas naudojimui;
  • Facebook puslapio auditorijos auginimas - teisingi būdai ir vengtinos klaidos;
  • Facebook puslapių statistikos - į kuriuos rodmenis kreipti dėmesį ir kuo vadovautis planuojant ir vykdant tolesnę komunikaciją;
  • Facebook ADs - skirtingi reklamos tipai ir jų nustatymai. Kaip teisingai paleisti reklamą Facebook'e;
  • Patarimai "overall" - į ką atkreipti dėmesį kuriant reklamines žinutes, kaip parinkti vizualus, į ką atsižvelgti analizuojant rezultatus;
  • Kiti klausimai bei patarimai.

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 7 val. Vilnius

Kaina: 95-100 €

KITA INFORMACIJA: Grupės dydis 7 - 14 dalyvių. Mokymų vyksta du vakarus, 18.00-21.30. Antrąją dieną su savimi turėti kompiuterį. Po mokymų atsiųsime susistemintą mokymų medžiagą bei pažymėjimą. Papildoma informacija el. paštu: mokymai@firsty.lt, tel nr.: +370 68 796 306.

Organizuoja: Firsty.lt (Mokom, UAB)
A. Domaševičiaus g. 3, Vilnius
Tel. +370 687 96306;
Svetainė: https://firsty.lt/mokymai

Tvarkaraštis
Informacijos nėra