Pardavimai

Kaip padidinti pardavimo efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais?

Lektoriai:
Agnė Jaselskienė

Daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė, psichologijos bakalaurė ir  magistrė (Kauno Vytauto Didžiojo universitetas), atitinkanti europinį psichologų kvalifikacijos standartą (EuroPsy sertifikatas), įgijusi NLP sertifikatą Londone, baigusi VU Specialiosios psichologijos laboratorijos vykdomus 6 kreditų  kursus “Suaugusiųjų intelektinių gebėjimų įvertinimas” bei asmenybės bruožų vertinimą pagal NEO PI-R ir NEO-FFI, baigusi akredituotus EMDR Europe Association mokymus (angl. Eye Movement Desensitization and Reprocessing) ir įgijusi kvalifikaciją EMDr praktikas. Pravedusi daugiau nei 15000 val. mokymų. Konsultuoja asmenybės galimybių išnaudojimo, vadovavimo tobulinimo, darbo organizavimo, laiko planavimo klausimais. Pagrindinės mokymų temos: “Laiko planavimas ir darbo organizavimas”, „Bendravimo psichologija“, „Streso, emocijų, konfliktinių situacijų valdymas“, „Asmeninės motyvacijos ir produktyvumo kėlimas“, „Vadovavimo strategijos – profesionalus vadovas“, „Personalo valdymas ir motyvavimas“, „Žmogiškųjų išteklių valdymas“,  ir kt.  Mokymus veda lietuvių ir anglų kalbomis.

Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Stiprinti pasitikėjimą savimi ir pozityvų mąstymą .  


Mokymų metodai: mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims. 
  • Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai; 
  • Atliktų užduočių analizė, diskusijos. 
  • Videotreniruotė. 
Pagrindinės temos: 
  „Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai?
  Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
  Kliento poreikių išsiaiškinimas.
  Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija.
  Įtaigus kalbėjimas. Kainos pateikimas.
  Ko negalima pamiršti parduodant telefonu?
  Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai.
  Pardavimo užbaigimo metodai.
  Nuolaidos pateikimo būdai.
  Sėkmingo rezultato algoritmas.
  Sudėtingos situacijos darbe bei jų sprendimas.

           

Programa


9.00 – 10.30 Programos įvadas. 

„Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Kas tai? 
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos. Kliento poreikių išsiaiškinimas. 
Kontakto užmezgimas bei palaikymas. 
Teigiamas pašnekovo nuteikimas. 
Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas. Praktinės užduotys. 

10.30 – 10.40 Kavos pertraukėlė 

10.40 – 12.10 Sėkminga prekės/paslaugos prezentacija. Įtaigus kalbėjimas. Kainos pateikimas. Ko negalima pamiršti parduodant telefonu? „Gero skambučio“ algoritmas. Šešios klasikinės pardavimo telefonu klaidos. Šaltų skambučių principai. Praktinės užduotys. 

12.10 – 13.00 Pietūs 

13.00 – 14.30 Argumentavimo metodai ir prieštaravimų įveikimo būdai. Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas. Efektyvus prieštaravimų valdymas. Pardavimo užbaigimo metodai. Nuolaidos pateikimo būdai. Sėkmingo rezultato algoritmas.Klientų išsaugojimas. Praktinės užduotys. 

14.30 – 14.40 Kavos pertraukėlė 

14.40 – 16.10 Sudėtingos situacijos darbe bei jų sprendimas. Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose. Mokymų aptarimas ir apibendrinimas. Dalyvių atgalinis ryšys. Sertifikatų įteikimas.

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 8 ak.val. Vilnius

Kaina: 139 €

Kiekvienas  dalyvis  gauna seminaro mokomąją medžiagą, rašymo priemones, dalyvio pažymėjimą. Vaišiname kava/arbata, pietumis restorane.

Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!
Teiraukitės  el. paštu: [email protected], tel. +370 618 48891

Judruma, UAB
Žirmūnų g. 25, Vilnius
Tel. +37061848891;

Tvarkaraštis
Informacijos nėra