Pardavimai

Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (Nuotolinis)

Lektoriai:
Agnė Jaselskienė

Daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė, psichologijos bakalaurė ir  magistrė (Kauno Vytauto Didžiojo universitetas), atitinkanti europinį psichologų kvalifikacijos standartą (EuroPsy sertifikatas), įgijusi NLP sertifikatą Londone, baigusi VU Specialiosios psichologijos laboratorijos vykdomus 6 kreditų  kursus “Suaugusiųjų intelektinių gebėjimų įvertinimas” bei asmenybės bruožų vertinimą pagal NEO PI-R ir NEO-FFI, baigusi akredituotus EMDR Europe Association mokymus (angl. Eye Movement Desensitization and Reprocessing) ir įgijusi kvalifikaciją EMDr praktikas. Pravedusi daugiau nei 15000 val. mokymų. Konsultuoja asmenybės galimybių išnaudojimo, vadovavimo tobulinimo, darbo organizavimo, laiko planavimo klausimais. Pagrindinės mokymų temos: “Laiko planavimas ir darbo organizavimas”, „Bendravimo psichologija“, „Streso, emocijų, konfliktinių situacijų valdymas“, „Asmeninės motyvacijos ir produktyvumo kėlimas“, „Vadovavimo strategijos – profesionalus vadovas“, „Personalo valdymas ir motyvavimas“, „Žmogiškųjų išteklių valdymas“,  ir kt.  Mokymus veda lietuvių ir anglų kalbomis.

„Darbo su "sunkiais" klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai“.

Mokymų vieta: nuotoliniai mokymai, zoom platforma.
Mokymų kaina: 109 Eur/asm.
Mokymų trukmė: nuo 9 val. iki 14.30 val.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. (Siunčiame registruotu laišku).


Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie atsakingi už klientų aptarnavimą, paslaugų ar prekių pristatymą bei pardavimus, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.

Lektorė: Agnė Jaselskienė, sertifikuota Europos Sąjungos psichologė, dėstytoja, NLP specialistė, daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė.

Nagrinėjamos temos:
Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas.
Kas yra „sunkus“ klientas. Klientų tipai.
„Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui.
Bendravimas su „sunkiais“ klientais.
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika.
Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne” pasakymas.
Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.
Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento?
Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui.
Pozityvus mąstymas.


https://personaloprojektai.lt/atvirųjų-mokymų-registracija

Registruokitės, detalių programų teiraukitės [email protected] arba telefonu +370 618 48891.

Programa

9.00 – 10.30 

Programos įvadas. Bendravimas ir individualūs skirtumai. Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas. Kas yra „sunkus“ klientas? Klientų tipai. „Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui. Praktinės užduotys. Situacijų nagrinėjimas.
 
10.30 – 10.40 Kavos pertraukėlė  
 
10.40 – 12.10 
Bendravimas su „sunkiais“ klientais. Pretenzijos, kritika, manipuliavimas – kaip elgtis?
Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų  suvaldymas.
Užsikirtusios plokštelės technika. Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne” pasakymas. Konkrečių darbinių situacijų analizė bei sprendimas. Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas.Praktinės užduotys.  
 
12.10 – 13.00 Pietūs 
 
13.00 – 14.30 
Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas. Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento? Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui. Pozityvus mąstymas. Mokymų aptarimas ir apibendrinimas.

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 6 ak.val. Visi miestai

Kaina: 109 €

·         Mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui; 

 ·         Priemonės, reikalingos mokymams; 
·         1 profesionalus lektorius - psichologas;  
·         Grįžtamasis ryšys dalyviams;  
·           Pažymėjimai;  


Judruma, UAB
Žirmūnų g. 25, Vilnius
Tel. +37061848891;

Tvarkaraštis
Informacijos nėra