Klientų aptarnavimas

PROFESIONALUS KLIENTŲ APTARNAVIMAS - ĮMONĖS SĖKMĖS GARANTAS

Lektoriai:

lektorius - psichologas,turintis virš 10 metų mokymų vedimo patirties, atitinkantis europinį psichologų kvalifikacijos standartą (EuroPsy sertifikatas).

Mokymų programa skirta: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ir paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei operatyviai spręsti konfliktines situacijas.   


Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Suteikti praktinių ir teorinių žinių, pagelbėsiančių savo darbą atlikti kur kas efektyviau ir produktyviau.   
Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims. 
  •  Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
  •  Atliktų užduočių analizė, diskusijos. 
  •  Videotreniruotė.

Programa

9.00-10.30 Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai. Klientų aptarnavimo tvarka. Taisyklės mūsų gyvenime - kam to reikia? Kam reikalinga Klientų aptarnavimo tvarka? Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos. „Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Praktinės užduotys.

10.30-10.40 Kavos pertraukėlė   
 
10.40-12.10 Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo? Bendravimo su klientu procesas: bendravimas su klientu, poreikių išsiaiškinimas, informacijos suteikimas. Teigiamas kliento nuteikimas. Efektyvaus klausymosi įgūdžių formavimas. Klausimų uždavimo technika. „Auksinių“ klausimų penketukas: klausimai, kuriuos privalau paklausti.   

12.10-13.00 Pietūs   

13.00-14.30 Kliento pažinimas, elgsena. Kontakto pabaiga. Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą? Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo. „Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai. Efektyvus bendravimas su „sunkiu“ klientu.   

14.30-14.40 Kavos pertraukėlė    

14.40-16.10 Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose. Asmeninio darbo tobulinimas. Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau? Seminaro aptarimas, dėstytojos grįžtamasis ryšys, sertifikatų įteikimas

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Vidiniai mokymai 8 ak.val. Visi miestai

Kaina: -

·         Mokomoji medžiaga kiekvienam dalyviui; 
·         Priemonės, reikalingos mokymams;  
·        1 profesionalus lektorius - psichologas;  
·         Grįžtamasis ryšys dalyviams; 
·           Pažymėjimai;  
        
Išsamesnė informacija ir daugiau mokymų programų,  tel. 8 618 48891, el.paštu info@personaloprojektai.lt

Organizuoja: Judruma, UAB
Žirmūnų g. 25, Vilnius
Tel. +37061848891;
Svetainė: http://www.personaloprojektai.lt

Tvarkaraštis
Informacijos nėra
Kiti panašūs kursai