Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)

Lektoriai:
Agnė Jaselskienė

Daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė, psichologijos bakalaurė ir  magistrė (Kauno Vytauto Didžiojo universitetas), atitinkanti europinį psichologų kvalifikacijos standartą (EuroPsy sertifikatas), įgijusi NLP sertifikatą Londone, baigusi VU Specialiosios psichologijos laboratorijos vykdomus 6 kreditų  kursus “Suaugusiųjų intelektinių gebėjimų įvertinimas” bei asmenybės bruožų vertinimą pagal NEO PI-R ir NEO-FFI, baigusi akredituotus EMDR Europe Association mokymus (angl. Eye Movement Desensitization and Reprocessing) ir įgijusi kvalifikaciją EMDr praktikas. Pravedusi daugiau nei 15000 val. mokymų. Konsultuoja asmenybės galimybių išnaudojimo, vadovavimo tobulinimo, darbo organizavimo, laiko planavimo klausimais. Pagrindinės mokymų temos: “Laiko planavimas ir darbo organizavimas”, „Bendravimo psichologija“, „Streso, emocijų, konfliktinių situacijų valdymas“, „Asmeninės motyvacijos ir produktyvumo kėlimas“, „Vadovavimo strategijos – profesionalus vadovas“, „Personalo valdymas ir motyvavimas“, „Žmogiškųjų išteklių valdymas“,  ir kt.  Mokymus veda lietuvių ir anglų kalbomis.

Mokymų tikslas: Supažindinti su palankaus pirmo įspūdžio formavimo technikomis, kliento poreikių išsiaiškinimo būdais, įtaigiais prekės/paslaugos pasiūlymo metodais. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą. Suteikti praktinių ir teorinių žinių, pagelbėsiančių savo darbą atlikti kur kas efektyviau ir produktyviau. 

Pagrindinės temos: 
Palankaus savo įmonės įvaizdžio formavimas.
Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.
Lūkestis – realybė. Reputacija - pasitenkinimas.
Profesionalumas be pasiteisinimų.
Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai.
Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus.
Informacija ir geras aptarnavimas. Ar egzistuoja ryšys?
Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui. Emocinis intelektas klientų aptarnavime.
Ypatingo dėmesio reikalaujantys klientai.
Kokį įspūdį paliksime klientams? 



Mokymo programa skirta: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ir paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei operatyviai spręsti konfliktines situacijas.

Mokymų metodai: Mokymų metu apie 30-40 procentų viso darbo laiko skiriama teorinei daliai, kita 60-70 procentų – praktinėms užduotims.
- Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai;
- Atliktų užduočių analizė, diskusijos.


http://personaloprojektai.lt/personalo-atvirieji-mokymai Registruokitės, detalių programų teiraukitės [email protected]  arba telefonu +370 618 48891. Organizuojame vidinius mokymus įmonėse/įstaigose. Vidiniai mokymai vykdomi visoje Lietuvoje!

Programa

9.00 – 10.30 Programos įvadas. Susipažinimas, dalyvių prisistatymas ir lūkesčiai. Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos. Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas. Kas yra klientų pasitenkinimas? Profesionalumas be pasiteisinimų. Praktinės užduotys ir diskusijos.   


 10.30 – 10.40 Kavos pertraukėlė   

 10.40 – 12.10 Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai. Komunikacija skirtingais būdais. Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus. Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys? Komunikacijos ypatumai. Efektyvumas bendraujant su klientais. Darbas grupėse ir praktinės užduotys.   

 12.10 – 13.00 Pietūs   

 13.00 – 14.30 Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą? Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo. Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui. Emocinis intelektas klientų aptarnavime. Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose. Praktinės užduotys ir diskusijos.     


Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 6 ak.val. Visi miestai

Kaina: 109 €


Kaina: 109 €  Į kainą įskaičiuota 6 ak. val. mokymų, dalomoji medžiaga, pažymėjimas.


Laikas: 2022 vasario 22 d. 9:00-14:30 val.

Kilus klausimams, teiraukitės  el. paštu: [email protected], tel. +370 618 48891

Judruma, UAB
Žirmūnų g. 25, Vilnius
Tel. +37061848891;

Tvarkaraštis
Informacijos nėra