Klientų aptarnavimo mokymai
Profesionalus klientų aptarnavimas
Pagrindiniai mokymai aptarnaujantiems besikreipiančius klientus - Daugiau patenkintų ir lojalių klientų - Šiuos mokymus galite užsakyti savo komandai. Programa bus pritaikyta Jūsų poreikiams.
Klientų aptarnavimas
Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius.
Seminaras MEDICINOS ĮSTAIGOMS – Bendravimo su pacientais ir kolegomis psichologiniai aspektai. Sudėtingų situacijų valdymas
PRAKTINIS ATVIRASIS SEMINARAS GYDYMO ĮSTAIGOMS, ODONTOLOGIJOS IR GROŽIO KLINIKOMS!
Etiketo ir protokolo pagrindai: elgesio ir bendravimo kultūra
Visiems, kurie nori įgyti etiketo ir protokolo žinių. Patogiai jaustis dalykinėse ir profesionaliose aplinkose.
Vieta: Vilniuje
Data: 2024-04-18
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai (online)
“Neskubėk teisti, skubėk suprasti”. Seneka Mokymų programa skirta darbuotojams, kurie savo darbe susiduria su pretenzijomis bei „sunkiais“ klientais.
Dėmesingas ir mandagus aptarnavimas
Seminaro tikslas suteikti žinių apie dėmesingą ir mandagų aptarnavimą.
Vieta: Vilniuje
Data: 2024-04-25
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (online)
„Didelių darbų sėkmė dažnai priklauso nuo smulkmenų.“ Livijus
SUDĖTINGO BENDRAVIMO IR KONFLIKTŲ VALDYMAS PRAKTIŠKAI, KAI TENKA KLIENTUS APTARNAUTI GYVAI ARBA TELEFONU
Įgūdžių formavimas, kaip nepasiduoti stresui, suvaldyti emocija ir nukreipti pokalbį racionalia kryptimi?
Klientų aptarnavimo mokymai Klaipėdoje – Bendravimo su klientais efektyvinimas. Sudėtingų aptarnavimo situacijų valdymas
Norint profesionaliai atstovauti įmonę, kurti gerus santykius su klientais, svarbu tobulinti ne tik bendravimo įgūdžius, bet ir gebėti tinkamai suvaldyti prieštaravimus ir iškilusius konfliktus.
Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai
Kas yra „sunkus“ klientas? Kodėl Jūsų klientai būna „sunkūs“? Kokią naudą įmonei ir darbuotojui suteikia „sunkus“ klientas? Kaip kovoti su manipuliacijomis?
Streso ir konfliktinių situacijų valdymas
Mokymuose aptarsime, kaip su tuo tvarkytis ir kokios elgesio strategijos padės efektyviai suvaldyti konfliktines situacijas.
Vieta: Vilniuje
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Efektyvus dalykinis bendravimas organizacijoje ir už jos ribų
Norint profesionaliai atstovauti įmonę bei kurti gerus santykius įmonės viduje ir su išorės partneriais / klientais, svarbu tobulinti bendravimo įgūdžius susitikimo metu, telefonu, elektroniniu paštu, ...
Pažangus sandėlis: nuo gero prie efektyvaus
Siekime suteikti seminaro dalyviams naujų žinių ir idėjų apie modernaus požiūrio į sandėlių ūkio vadybą diegimą, supažindinant, kokiomis organizacinėmis ir techninėmis priemonėmis naudodamiesi, vadybi ...
Darbas su klientais. Sudėtingų situacijų valdymas
Tikslinė grupė klientus tiesiogiai aptarnaujantis ir telefonu su klientais bendraujantis personalas.
Trukmė: 8-16 ak. val.
Efektyvus bendravimas bendradarbiavimo santykiams kurti
Programos TIKSLAI: 1. Suvokti savo bendravimo būdą, 2. Susipažinti su skirtingais bendravimo ir bendradarbiavimo būdais ir jų sukuriama nauda. 3. Išmokti parinkti tinkamiausią bendravim ...
Trukmė: 2 dienos po 8 akad. val. su savaitės pertrauka praktiniam išmoktų įgūdžių užtvirtinimui.
Emocinio kapitalo vaidmuo paslaugų teikime
Mokymų tikslas: 1. Suprasti klientų jausmų ir elgesio motyvus. 2. Gebėti kurti produktyvius, teigiamomis emocijomis paremtus, santykius. Mokymuose dalyviai: 1. Geriau paži ...
Trukmė: 16
Darbas su klientais – sėkmės raktas
Mokymų uždaviniai: 1. Suprasti bendravimo kokybės svarbą efektyviai aptarnauti klientą. 2. Suteikti žinias apie skirtingų tipų klientus. 3. Gerinti bendravimo su klientu ir teigiamo įsp ...
Trukmė: 16
Svetingumo mokymai viešbučio darbuotojams
Svetingumas, bendradarbiavimas ir konfliktų valdymas.
Prieštaravimų valdymas: įtaigos meistras
Pardavimų, aptarnavimo, ginčų, derybų – be prieštaravimų nebūna. Grizlio metodas" prieštaravimo nelaiko konfliktu – tai tik lanksti pozicija, viską galima stumtelti į vieną ar į kitą pusę.
Vieta: Vilniuje
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Proaktyvus aptarnavimas: klientai visam gyvenimui
Mokymuose konkrečiai ir detaliai aptarsime priemones, leidžiančias ne tik išlaikyti klientą, bet ir užtikrinti, kad jis sugrįžtų ateityje.
Vieta: Vilniuje
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Tolerancija ir kitoniškumas
Tolerancijos mokymai, diskriminacijos mokymai, lyčių lygybės mokymai.
Klientų aptarnavimo psichologiniai aspektai
„Klientai perka vadovaudamiesi emocijomis ir pagrindžia logika“.
Nuotoliniai klientų aptarnavimo pradmenų mokymai
Klientų aptarnavimo pradmenų kursai vyksta nuotoliniu būdu, taigi Jūs galite mokytis bet kurioje Jums patogioje vietoje bei patogiu laiku.
Vieta: Nuotoliniai
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 6 ak. val.
Klientų aptarnavimo subtilybės
Ar galite leisti savo įmonei aptarnauti bet kaip? Juk kiekvienas klientus aptarnaujantis darbuotojas yra įmonės veidas.
Vieta: Nuotoliniai
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 8 ak.val.
CRM vakaras #1: CRM pagrindai (1 dalis)
Kaip gausioje informacijoje apie klientus nepasimesti ir viską prisiminti laiku? CRM sistemos gali pagelbėti, bet kokie jų trūkumai bei kokią sistemą naudoti, kuri užtikrintų didžiausią produktyvumą?
Vieta: Nuotoliniai
Data: Derinama individualiai
Trukmė: 2:30
Nusiskundimų ir pretenzijų valdymas klientų aptarnavime
Skirta visiems darbe susiduriantiems su klientų pretenzijomis bei nusiskundimais. Visiems norintiems išmokti tinkamai, efektyviai ir užtikrintai elgtis sudėtingose darbinėse situacijose.
Profesionalus klientų aptarnavimas – įmonės sėkmės garantas
Daugelis žmonių kiekvieną dieną vienaip ar kitaip susiduria su aptarnavimu. Ir nuo to, kaip jis buvo aptarnautas labai priklauso su kokiu darbuotoju teko bendrauti, kokį įspūdį paliko.
Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti darbuotojams, kurie dirba tiesioginiame klientų aptarnavime, siekiant pagerinti jų gebėjimus efektyviai bendrauti su klientais ir suteikti jiems geriausią paslaugą. Šie mokymai padeda kurti teigiamą klientų patirtį ir užtikrina, kad klientai jaustųsi patenkinti ir lojalūs.
Mokymų ir kursų temos
Profesiniai kursai (241)
Masažo kursai (105)
Siuvimo kursai (22)
Mokymai medicinos darbuotojams (19)
Autokrautuvo kursai (18)
Mokymai pedagogams (15)
Statybų sektorius (13)
Mokymai socialiniams darbuotojams (9)
Aukštalipio kursai (7)
Konditerio kursai (2)
Grožis ir menas (152)
Kosmetologijos ir visažisto kursai (33)
Grafinio dizaino, maketavimo kursai (32)
Fotografijos kursai (18)
Šunų kirpimo kursai (17)
Kirpėjo kursai (12)
Blakstienų priauginimo kursai (8)
Dailės kursai (7)
Nagų priauginimo kursai (3)
Asmeninis tobulėjimas (108)
IT kursai (101)
Programavimo kursai (41)
MS Office programos (20)
Kibernetinis saugumas (7)
Operacinės sistemos (6)
Duomenų bazės (6)
Tinklalapių kūrimo kursai (5)
Kompiuterinių tinklų administravimas (4)
ECDL (2)
Darbų saugos mokymai (96)
Buhalterio kursai (92)
Užsienio kalbos (88)
Anglų kalbos kursai (41)
Lietuvių kalbos kursai (7)
Rusų kalbos kursai (7)
Ispanų kalbos kursai (6)
Danų kalbos kursai (5)
Švedų kalbos kursai (3)
Norvegų kalbos kursai (3)
Prancūzų kalbos kursai (2)
Vokiečių kalbos kursai (2)
Suomių kalbos kursai (2)
Lenkų kalbos kursai (1)
Kinų kalbos kursai (1)
Italų kalbos kursai (1)
Mokymai vadovams (62)
Derybų mokymai (12)
Lyderystės mokymai (6)
Pramonė ir gamyba (52)
Maisto pramonė (24)
Logistikos kursai (15)
Atliekų tvarkymas (2)
Personalo valdymo kursai (51)
Pardavimų mokymai (39)
Vairavimo kursai (37)
B kategorija (12)
A kategorija (4)
CE kategorija (4)
C kategorija (3)
B1 kategorija (3)
D kategorijos (1)
Marketingo kursai (33)
Projektų valdymo kursai (33)
Biuro administravimo kursai (32)
Klientų aptarnavimo mokymai (28)
Teisės kursai (26)
Audito kursai (19)
Pirkimų mokymai (17)
Verslo kūrimas (17)
Viešo kalbėjimo kursai (17)
Komunikacijos mokymai (16)
Investavimo kursai (11)
Korepetitoriai (7)
Sporto ir sveikatingumo mokymai (6)
Viešasis administravimas (6)
Renginių organizavimo kursai (3)