Klientų aptarnavimo mokymai Klaipėdoje – Bendravimo su klientais efektyvinimas. Sudėtingų aptarnavimo situacijų valdymas
Tipas: Seminarai, konferencijos
Lygis: visiems
Baigimo pažymėjimas: Išduodamas
Užimtumo tarnyba: Nefinansuoja
Kalba: lietuvių
Trukmė: 1 d. (8 ak. val.)
Organizatorius:
Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)
Kaina: 149€
Data
Miestas
Laikas, vieta, komentaras
2024-06-05
Klaipėdoje
Bus patikslinta
Lektoriai
Lektorė yra socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.
Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje, metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.
Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.
Tikslinė grupė – klientus aptarnaujantis bei su klientais bendraujantis personalas, klientų aptarnavimo skyrių vadovai, vadybininkai ir kiti susitikimų metu ar telefonu bendraujantys darbuotojai.
Data – 2024 m., birželio 05 d., 8 ak. val., pradžia 10:00 val.
Vieta - Klaipėda (registruotiems dalyviams vieta bus patikslinta)
Mokymų kaina – 149 EUR ir PVM (į kainą įtraukta pietūs ir kavos pertraukėlės) (grupėms taikoma nuolaida)
Seminaro tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias, gerinant klientų aptarnavimą, išmokti profesionaliai suvaldyti sudėtingas aptarnavimo situacijas, patobulinti bendravimo įgūdžius.
Praktiniai užsiėmimai – mokymai vyksta nedidelėse grupėse, dalyviai turės galimybę dalyvauti diskusijose bei aptarti dalyvių imituotas bendravimo su klientais situacijas. Seminare aptarsime svarbiausius įtaigaus kalbėjimo, konfliktų ir pretenzijų įveikimo principus, situacijos valdymo svarbą ir kt.
Mokymų programa:
Darbuotojas – organizacijos įvaizdžio kūrėjas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas "užmuša" įvaizdį?
Susirašinėjimas elektroniniu paštu: struktūra, turinys, stilius. Dažniausios klaidos ir praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos.
Bendravimo telefonu su klientais ypatumai:
Kontakto pradžia; Kas lemia pirmą įspūdį?
Kalbėjimo maniera, teikiamos informacijos struktūra; Pasiruošimas pokalbiui;
Situacijos išsiaiškinimas, klausimų uždavimo technikos ir dažniausios klaidos bendraujant su klientais;
Kalbos kultūra, "parazitiniai" žodžiai;
Pakartotiniai skambučiai, pokalbio užbaigimas;
Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios klaidos.
Klientų tiesioginis aptarnavimas susitikimo metu:
Pirmas įspūdis: gero psichologinio klimato kūrimas, pagarba klientui;
Kūno kalba, nežodinių ženklų svarba, akių kontaktas, mimika ir gestikuliacija;
Klientų tipai, bendravimo su jais ypatumai ir kaip juos atpažinti. Bendravimas su "sunkiais" žmonėmis;
Netinkamas elgesys darbe.
Konfliktinių situacijų įveikimas ir pretenzijų priėmimas: kaip valdyti situaciją? Pretenzijų įveikimo žingsniai, įtaigaus kalbėjimo principai, dažniausios klaidos.
Negatyvių emocijų valdymas.
Bendravimas su skolininkais. Bendrieji principai ir konkretūs metodai: nuoroda į datas, trečią faktorių ir kt.
Praktiniai užsiėmimai, atvejų analizė, diskusijos, dalyviai turės galimybę save išbandyti video treniruotėse.
Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.
Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas! Registracija galutinai patvirtinama apmokėjus išankstinę sąskaitą.
Atsiliepimai:
Parašykite atsiliepimą:
Mokymų ir kursų temos
Grožis ir menas (257)
Masažo kursai (108)
Grafinio dizaino, maketavimo kursai (33)
Kosmetologijos ir visažisto kursai (33)
Siuvimo kursai (15)
Kirpėjo kursai (12)
Fotografijos kursai (11)
Šunų kirpimo kursai (9)
Blakstienų priauginimo kursai (8)
Dailės kursai (7)
Nagų priauginimo kursai (3)
Profesiniai kursai (204)
Darbų saugos mokymai (42)
Maisto pramonė (25)
Autokrautuvas ir kėlimo įrenginiai (18)
Mokymai pedagogams (17)
Mokymai medicinos darbuotojams (15)
Statybų sektorius (15)
Logistikos kursai (15)
Mokymai socialiniams darbuotojams (13)
Priešgaisrinė sauga (10)
Aukštalipio kursai (7)
Energetikos sektorius (5)
Atliekų tvarkymas (4)
Suvirinimas, metalo pjaustymas (4)
Apsaugos darbuotojo (3)
Vadovavimas ir verslas (153)
Mokymai vadovams (42)
Personalo valdymas (25)
Audito kursai (20)
Projektų valdymas (18)
Derybų mokymai (13)
Pramonė ir gamyba (12)
Verslo kūrimas (11)
Asmeninis tobulėjimas (129)
Viešo kalbėjimo kursai (19)
Santykių ir bendravimo kursai (16)
Streso valdymo mokymai (12)
Psichologijos kursai (12)
Laiko planavimo mokymai (10)
Sporto ir sveikatingumo mokymai (6)
Moteriškumo kursai (6)
IT kursai (115)
Programavimo kursai (43)
MS Office programos (22)
Kibernetinis saugumas (11)
Operacinės sistemos (7)
Duomenų bazės (7)
Kompiuterinių tinklų administravimas (5)
Tinklalapių kūrimo kursai (4)
IT projektų valdymas (4)
ECDL (2)
Pardavimai ir rinkodara (106)
Pardavimų mokymai (37)
Marketingo kursai (31)
Klientų aptarnavimo mokymai (27)
Komunikacijos mokymai (20)
Apskaita ir finansai (94)
Užsienio kalbos (59)
Anglų kalbos kursai (31)
Ispanų kalbos kursai (6)
Rusų kalbos kursai (3)
Danų kalbos kursai (3)
Prancūzų kalbos kursai (2)
Vokiečių kalbos kursai (2)
Norvegų kalbos kursai (1)
Lenkų kalbos kursai (1)
Kinų kalbos kursai (1)
Italų kalbos kursai (1)
Lietuvių kalbos kursai (1)
Švedų kalbos kursai (1)
Viešasis sektorius ir teisė (57)
Teisės kursai (20)
Viešųjų pirkimų mokymai (18)
Biuro administravimo kursai (13)
Viešasis administravimas (7)
Vairavimo kursai (36)
B kategorija (11)
A kategorija (4)
CE kategorija (4)
C kategorija (3)
B1 kategorija (3)
D kategorijos (1)
Korepetitoriai (8)