Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimas

Lektoriai:
Rasa Žilionė

 Rasa Žilionė – lektorė-praktikė vadybos srityje nuo 2006 m. Išsilavinimas:  Vadybos ir administravimo doktorantūros studijos, Vadybos ir verslo administravimo magistras, Informacinių sistemų bakalauras, Vadybos ir verslo administravimo bakalauras. Sritys: vadyba, apskaita, finansai, informacinės technologijos, paslaugų inovacijos.

Kviečiame mokytis KLIENTŲ APTARNAVIMO  nuotoliniu būdu. Šio kurso metu Jūs išmoksite kurti sėkmingus santykius su klientais, pateikti sprendimus, patenkinančius klientų poreikius, išmoksite teisingai elgtis konfliktinėse situacijose.

Kam skirta: Mokymai skirti prededantiesiems ar jau dirbantiems klientų aptarnavimo srityje, kuriems darbe tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, aptarnauti juos, teikti informaciją apie įmonę, jos produktus.

Kurso tikslas: Suteikti aktualių bendravimo su klientais žinių, ugdant bendravimo ir darbo su klientais įgūdžius.

Mokymų metu sužinosite atsakymus į svarbiausius klausimus:

  • Kodėl klientų aptarnavimas svarbus organizacijai?
  • Kokia sėkmingo klientų aptarnavimo paslaptis?
  • Kaip užmegzti kontaktą su klientu?
  • Kaip teisingai užduoti klausimus ir klausytis kliento?
  • Kaip „sužavėti“ klientą?
  • Kaip elgtis konfliktinėje situacijoje, ypač kai pasitaiko „neteisus“ klientas?
  • Kaip bendrauti su klientu telefonu?
  • Kaip išlaikyti klientą savo įmonėje?
Mokymosi programa yra sudaryta taip, kad įgyjamų teorinių žinių pagrindu būtų vystomi Jūsų praktiniai gebėjimai: nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, atliekamos įdomios užduotys.

Kursą kuruoja ir į Jūsų klausimus atsako praktinę ir pedagoginę patirtį klientų aptarnavimo srityje turintys specialistai.
 Kursų pradžios data, užsiėmimų laikas ir intensyvumas priklauso nuo Jūsų galimybių ir poreikių.

Programa

Mokymosi programa:

  1. tema. Klientų aptarnavimo samprata;
  2. tema. Teigiamo pirmojo įspūdžio formavimas;
  3. tema. Klientų aptarnavimo technika;
  4. tema. Sudėtingų situacijų valdymas;
  5. tema. Bendravimas su klientu telefonu;
  6. tema. Dalykinė komunikacija raštu;
  7. tema. Klientų aptarnavimo standartas.

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Kursas 20 Visi miestai

Kaina: 290 €

Mokymo centras PRO (Žinių kodas, VšĮ)
A.J. Povilaičio g. 14-44, Vilnius
Tel. +370 677 83374;

Tvarkaraštis
Informacijos nėra