Personalo vadyba

Atlygio derybos: motyvacinio pokalbio su darbuotoju valdymo ir tikslų nustatymo praktika

Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.

Lektoriai:
Aistė Mažeikienė

Lektorė Aistė Mažeikienė yra verslo praktikė, konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų. Aistė atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų motyvacijos, lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia darbuotojų vertinimo sistemą įmonėse. Ji taip pat nustato atrankos ir mokymosi poreikius, sudaro tęstinius mokymosi planus, dalyvauja mokymo efektyvumo vertinime. 92 Aistės straipsniai organizacijų psichologijos tematika publikuoti verslo, mokslo ir populiariuosiuose leidiniuose (1999–2011 m.). Ji turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankos bei „galvų medžioklės“, kompetencijų vertinimo srityje. Be to, ji dėsto „Retoriką“, „Vadovavimo psichologiją“ ir „Žmogiškųjų išteklių valdymą“ dviejose aukštosiose mokyklose. Kaip lektorė turi 13 metų patirtį organizuojant ir vedant verslo, viešųjų bei valstybinių organizacijų darbuotojų mokymus.

I. Kaip atsakyti į keblius klausimus apie atlygį, sutariant dėl tikslų: rekomendacijos ir praktika. I praktinė užduotis: keblūs klausimai ir tinkami individualiai situacijai atsakymai.
• Praktinė užduotis: tikslų formulavimas.  

• Konkretūs argumentai į replikas „Kam to reikia?“, „Kas man iš to?“, „Dar vienas popierius“, „Laiko gaišimas“, „Viskas – tam, kad nemokėtų daugiau ir labiau kontroliuotų“, „Nieko gero iš to nebus“ ir kt. 

II. Ruošiantis deryboms dėl atlyginimo: klaidų prevencija.
• Organizacijų pavyzdžiai: nekartokite kitų padarytų klaidų. 
• Neteisingo proceso organizavimo ir neatsakingo pokalbio pasekmės. 
• Vadovo atsakomybė. Pavaldinio atsakomybė. 

III praktinė užduotis: kaip kalbėti apie papildomų darbų atlikimą, neatsisegus piniginės – kaip sutarti dėl darbo atlikimo dabar, sutarus adekvatų atlygį po sėkmingo periodinio darbų atlikimo vėliau? 

IV praktinė užduotis: atlygiu vertinamų kompetencijų apibrėžimas (remiantis naudojama vertinimo forma); pagrindiniai ir papildomi kriterijai. 
• Praktinės užduoties aptarimas: pagrindinių ir papildomų kriterijų pristatymas. 

III. Derybų dėl atlygio pokalbio struktūra:
1. Išankstinis darbuotojo informavimas apie pokalbį: kaip ir kada? 
2. Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui: • Darbuotojo veiklos apžvalga ir „namų darbai“. 
• Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“, „pernelyg gerai“ arba kai „viskas gerai“? Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas. 
• Situacijos kontrolė ir netikėtų reakcijų suvaldymas. 
3. Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas. 
4. Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui. Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį, aptariant (ne)pasitenkinimą darbuotoju? 
5. Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas. SMART modelio taikymas. Praktinė užduotis: kuo remiantis ir kaip apibrėžti asmeninius tikslus? 6. Pokalbio užbaigimas ir susitarimo užtvirtinimas – vadovo vaidmuo. 

IV. Kaip motyvuoti siekti tikslų ir užsidirbti?
• Kaip įveikti neigiamumą? „Atsifutbolinimų“, neigiamų nuotaikų ir „negaliu“ įveika. 

V praktinė užduotis (filmavimas ir analizė): atlygio derybų vedimas link veiksmų plano.

Programa

Seminaro darbotvarkė: 

8:30 Dalyvių registracija
9:00 Seminaro pradžia
10:30 – 10:45 Kavos ir arbatos pertraukėlė
12:15 – 13:15 Pietūs
14:45 – 15:00 Kavos ir arbatos pertraukėlė
16:30 Seminaro pabaiga

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 8 ak. val. Vilnius

Kaina: 121 €

Į kainą įskaičiuota: mokymosi medžiaga, pietūs, kava bei arbata ir el. pažymėjimai apie išklausytus mokymus.

Organizuoja: Mokymų klubas, MB
Žalgirio g. 135, Vilnius
Tel. +370 8607 92076;
Svetainė: http://www.mokymuklubas.lt

Tvarkaraštis
Informacijos nėra