Vadovavimas ir valdymas

Nuotoliniai seminarai - Praktinis vadovo įgūdžių rinkinys: ką būtina žinoti ir kaip tapti stipriu komandos vadovu?

Lektoriai:

Programos tikslas – susisteminti turimas žinias ir glaustai suteikti naujų praktikoje išmėgintų žinių ir patirčių, būtinų pradedančiajam vadovui, kad vadovo darbo pradžia būtų sklandi, sistemiška, suteikianti pasitikėjimo jau karjeros pradžioje.  

Pirmoje dalyje kalbėsime apie vadovo vaidmenis (roles) ir kompetencijas. Iš vadovo tikimasi, kad vadovas išmanys ne tik savo sritį, bet dažnai minime tokias kompetencijas kaip „gebėjimas kurti pasitikėjimą“, „padėti darbuotojams tobulėti“, „sutelkti komandas pasinaudojant narių stiprybėmis“, „efektyviai valdyti konfliktus“ ir kt.
Androje dalyje kalbėsime apie tai, ko reikia, kad galėtume pritraukti ir išlaikyti darbuotojus bei skatinti juos veikti efektyviai. Kodėl tiek daug kalbama apie koučingą (ang. Coaching)? Ar visada jis tinkamas? Ar komandos ir įmonės identitetas padeda išlaikyti darbuotojus? Kodėl svarbi visapusė darbuotojo patirtis?
Mokymo metodai – praktinės žinios, praktinių situacijų analizė, grupiniai darbai, interaktyvi diskusija.
Datos – 2020 m. lapkričio 26 d., gruodžio 03 d., po 6 ak. val.
Mokymų kaina – viena dalis - 148 EUR ir PVM

Programa

MOKYMO PROGRAMOS:

1. Dabartinės ir ateinančios darbo rinkos tendencijos. Kaip tam pasiruošti? I dalis: (6 ak. val.) Data 2020.11.19. Programa:
  • Globalios ir Lietuvos darbo rinkos tendencijos kuo toliau, tuo greičiau kinta – kokios jos yra šiandien ir kaip jos keičiasi? Ar konkuruojame tik vienoje šalyje? Ar konkuruosime tik su kitais darbdaviais? Ryškėja kitokia konkurencija dėl darbuotojų –  kaip verslas turės prisitaikyti?
  • Pagrindinės būtinosios darbuotojų (ir vadovų) savybės, reikalingos organizacijai sėkmingai veikti: kodėl gebėjimas mokytis ir prisitaikyti tampa vis svarbesniu (ang. Agility)? Skirtingi gebėjimo mokytis ir prisitaikyti tipai: intelektinis, socialinis, rezultatų pasiekimo, pokyčių valdymo ir savęs pažinimo. Kodėl svarbu suprasti ir atpažinti juos visus?
  • Nauja karta –  Z – ir jų poveikis darbo rinkai. Jų skirtumai nuo Y ir kitų kartų. Ar vis tik skirtingos kartos labai skirtingos? Kodėl kalbama, kad ateityje vienu metu įmonėse dirbs net 4 kartos? Kaip atpažinti ir išnaudoti skirtingų kartų privalumus? Mano pavaldinys – vyresnis už mane: nusistovėję stereotipai;
  • Skirtingos darbo formos, nepilnas užimtumas – kas laukia ateityje? Ar ieškosime darbuotojų tarptautinėse darbo paieškos svetainėse ir dirbsime nuotoliniu būdu?
  • Apie kokias darbo sąlygas kalbėsime su potencialiu darbuotoju, priimant jį į darbą? Kodėl derybos dėl atlygio taps tik dalimi pokalbio? Dėl kokių priežasčių, be atlygio,  kandidatai rinksis kompanijas?
  • Ar įtrauksime darbdavio įsipareigojimą skirti laiko ir lėšų darbuotojo tobulėjimui?
  • Ar taps įprasta praktika turėti skirtingus ir individualius darbo grafikus?
  • Tarptautinių tyrimų pristatymas ir aptarimas, atvejų analizė, praktiniai pavyzdžiai
2. Pagrindines vadovo rolės ir kompetencijos. Naujos tendencijos, nuotolinis darbas II dalis: (6 ak. val.) Data 2020.11.26. Programa:
  • Perėjimas iš ne vadovo į vadovaujančią poziciją – visai kitokia karjera nei specialisto. Pasaulinės tendencijos, kaip keičiasi vadovo rolė ir jos supratimas. Kokias savo, kaip vadovo, kompetencijas, turėtų stiprinti sėkmingi ateityje vadovai?
  • Vadovas – organizacijos atstovas: verslo suvokimo ir tikslų įgyvendinimo kompetencijos. Greit kintantis pasaulis reikalauja suprasti ne tik komandos darbą, bet ir tai, kas vyksta už įmonės ribų t. y. plataus ir pro aktyvaus mąstymo;
  • Vadovas – komandos narys: kodėl kalbame apie emocinį intelektą?
  • Vadovas organizacijoje ir komandoje: skirtingų siekių derinimas ir nuolatinis konfliktų ir prieštaravimų sprendimas.
  • Kodėl komunikacija tampa vis svarbesnė nei pačio prieštaravimo išsprendimas?
  • Komunikacija ir darbas su komanda nuotolinio darbo metu – kaip užtikrinti komandos motyvaciją ir rezultatus.
  • Apie ką kalbame nedaug: nepatogūs pokalbiai su darbuotojais (atleidimai, organizaciniai pokyčiai, nepatenkinami darbo rezultatai ir kt.).
  • Metodikos pateikimas, kaip pasiruošti pokalbiui ir jį valdyti.
  • Diskusijos, atvejų analizė, praktiniai pavyzdžiai
3. Kas pritraukia ir išlaiko darbuotojus? Įmonės vertybės ir kultūra. Motyvacinė sistema – ar tinka visiems viena? Naujos tendencijos III dalis: (6 ak. val.) Data 2020.12.03. Programa:
  • Įmonės ir komandos identitetas. Kodėl vien gražaus įvaizdžio neužtenka, o draugų rekomendacijos lemia pasirinkimą? Įmonės vertybės ir kultūra, kodėl būtina, kad darbuotojas „matytų“ save būtent tokioje kultūroje ir turėtų panašias vertybes. Emociniai darbuotojo sprendimai keisti arba nekeisti darbą pagal jo vidinius motyvuojančius veiksnius;
  • Tobulėjimas, jo greitis ir karjeros kelias. Kaip rasti balansą ir neperdegti? Komforto zona – rizikos ir privalumai: kiek yra tinkama kiekvienam būti ne komforto zonoje?
  • Skirtingi darbuotojui tinkami karjeros keliai: horizontali karjera ar vadovo kelias?
  • Lankstumas – šiandienos siekiamybė. Individualizuoti poreikiai ir sukurtų motyvacinių sistemų ribotumas. Ką rodo tarptautiniai tyrimai;
  • Koučingas (ang. Coaching): kas tai? Kada tai tikslinga?
  • GROW metodikos pristatymas. Praktinės užduotys.
  • Darbuotojo visapusė patirtis (ang. Employee experience): kodėl daugelis tarptautinių kompanijų tam skiria vis daugiau dėmesio?
  • Kodėl kiekviena darbuotojo patirtis (įsidarbinant, keičiant poziciją ar atlygį ir pan.) yra svarbi ilgalaikiam darbdavio įvaizdžiui?

Tipas: Trukmė: Miestas:
Atviras seminaras 3 dienos po 6 ak. val. Visi miestai

Kaina: 471.9 €

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu [email protected]

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.
Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!

Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)
Vilkpėdės g. 22, Vilnius; K. Donelaičio g. 62, Kaunas
Tel. 868736287;

Tvarkaraštis
Miestas Data Vieta
Visi miestai 2020-12-03 Nuotoliniai mokymai