Vadovavimas ir valdymas

3 dienų seminarų ciklas - Praktinis vadovo įgūdžių rinkinys: ką būtina žinoti ir kaip tapti stipriu komandos vadovu?

Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.

Lektoriai:
Jūratė Kapočiūtė

Lektorė – mokymo konsultantė / moderatorė
Mokymų metu praktine patirtimi ir įžvalgomis dalinsis Jūratė Kapočiūtė
Daugiau nei 10 metų darbo patirtis žmogiškųjų išteklių (HR) valdymo srityje tarptautinėse kompanijose, daugiau nei 10 metų vadovaujant Lietuvos ir tarptautinėms komandoms užsienyje.
Darbo patirtys ir pasiekimai: Danske bank, Global Services Lietuvos padalinyje (4 metai) – Senior HR  Business Partner.  Pasiekimai – užtikrintas sėkmingas organizacijos augimas iki 1800 darbuotojų per 2 metus, sukurtos ir sėkmingai įgyvendintos lyderystės, mentorių, vidinės karjeros, darbuotojų išlaikymo programos, užtikrintos globalios talentų ugdymo ir kitos programos ir kt. Philip Morris International – 10 metų; Shared Services Center (SSC) (Lenkija) Europos Sąjungai ir Rytų Europai bei Vidurio Rytų regionui – atlygio ir socialinių priedų komandos vadovė (2 metai). Peržiūrėta talentų programa, pakeistas globalus atlygio valdymo procesas bei koordinuotas atlygio procesas 42 šalims; Philip Morris Baltic – Žmogiškųjų Išteklių projektų vadovė, Žmogiškųjų išteklių paslaugų komandos vadovė, Žmogiškųjų išteklių specialistė. Vadovauta fabriko plėtros projektui iš Žmogiškųjų išteklių pusės (40% gamybos apimčių augimas lyderiaujančioje kompanijoje), trijose šalyse  įdiegta SAP sistema, įgyvendintas įtraukties projektas; Dėstytoja ISM ir Mykolo Riomerio universitetuose; Knygos „Darbo teisė praktikams“ autorė.
Išsilavinimo sritys: HR Certification Institute, USA – Human Resources Management Professional certificate, certified Coach; Vytauto Didžiojo universitetas – Verslo administravimo bakalauras ir teisės magistras.

Kodėl tai svarbu? Su kokiais iššūkiais susiduria šiandien ir susidurs artimoje ateityje vadovai, personalo (HR) vadovai ir HR specialistai? Kaip tam ruoštis?

Šiandienos vadovai turi išmanyti daugybę sričių, būti universalūs ir lankstūs, sėkmingi, uždegantys  ir nenuilstantys. Kaip tai pasiekti, kai laiko trūkumas nuolatinis palydovas, o viską padaryti reikėjo vakar? Spaudimas, informacijos srautas ir reikalavimai vadovams nuolat auga, kaip nepasiklysti metodikų gausoje, kaip dirbti su komanda, nustatyti aiškius tikslus ir tuo pačiu, kiek suteikti laisvės, atsakomybės ir galimybių suklysti, kaip komandas motyvuoti ir įgalinti rezultatyviam darbui, bet tuo pačiu nesuvaržyti biurokratiniais ribojimais ir neefektyviomis kontrolės priemonėmis? Ką daryti, jeigu motyvacinė įmonės sistema nebeveikia? Kaip ugdyti komandą - koučingas (ang. Coaching), – ar jis visada jis tinkamiausia? Kaip visa tai veikia ir kiek tinka Lietuvoje? Klausimų, kylančių vadovams, sąrašą galima tęsti ir toliau. Reziumuojant – programa yra apie tai, kaip veikti, kad viskas būtų padaryta. Mokymo programa skirta įvairių lygių vadovams, personalo / HR vadovams. Programos tikslas – susisteminti turimas žinias ir glaustai suteikti naujų praktikoje išmėgintų žinių ir patirčių, būtinų vadovui, kad vadovo darbas būtų sklandus, sistemiškas, suteikiantis pasitikėjimo.
Mokymo programa susideda iš 3 dalių, kurių kiekviena dalis gali būti kaip atskira mokymo tema.
Pirmoje dalyje paliesime, kodėl vadovui svarbu suprasti visą kontekstą kuriame šiandien veikia organizacijos. Kiek demografinė situacija įtakos Jūsų verslo aplinką? Gyvename ilgiau, o gyventojų skaičius mažėja – planuodami ateitį gal nesusimąstome, kad palaipsniui iki 2030 metų 25-29 metų darbuotojų sumažės beveik 40 %? Kiek populiarės nepilno darbo laiko, nuotolinio darbo ar atskirų projektų sutartys? Kokie išskirtiniai modernios kompanijos bruožai? Kaip tarptautinėms kompanijoms pavyksta tapti patraukliais darbdaviais?
Antroje dalyje kalbėsime apie vadovo vaidmenis (roles) ir kompetencijas. Iš vadovo tikimasi, kad vadovas išmanys ne tik savo sritį, bet dažnai minime tokias kompetencijas kaip „gebėjimas kurti pasitikėjimą“, „padėti darbuotojams tobulėti“, „sutelkti komandas pasinaudojant narių stiprybėmis“, „efektyviai valdyti konfliktus“ ir kt.
Trečioje dalyje kalbėsime apie tai, ko reikia, kad galėtume pritraukti ir išlaikyti darbuotojus bei skatinti juos veikti efektyviai. Kodėl tiek daug kalbama apie koučingą (ang. Coaching)? Ar visada jis tinkamas? Ar komandos ir įmonės identitetas padeda išlaikyti darbuotojus? Kodėl svarbi visapusė darbuotojo patirtis?
Mokymo metodai – praktinės žinios, praktinių situacijų analizė, grupiniai darbai, interaktyvi diskusija.

Programa

MOKYMO PROGRAMOS: 1. Dabartinės ir ateinančios darbo rinkos tendencijos. Kaip tam pasiruošti? I dalis: (6 ak. val.) Programa:

  • Globalios ir Lietuvos darbo rinkos tendencijos kuo toliau, tuo greičiau kinta – kokios jos yra šiandien ir kaip jos keičiasi? Ar konkuruojame tik vienoje šalyje? Ar konkuruosime tik su kitais darbdaviais? Ryškėja kitokia konkurencija dėl darbuotojų –  kaip verslas turės prisitaikyti?
  • Pagrindinės būtinosios darbuotojų (ir vadovų) savybės, reikalingos organizacijai sėkmingai veikti: kodėl gebėjimas mokytis ir prisitaikyti tampa vis svarbesniu (ang. Agility)? Skirtingi gebėjimo mokytis ir prisitaikyti tipai: intelektinis, socialinis, rezultatų pasiekimo, pokyčių valdymo ir savęs pažinimo. Kodėl svarbu suprasti ir atpažinti juos visus?
  • Komandos susipažinimas: tinkamas pirmasis vadovo žingsnis, padedantis motyvuoti ir vienyti komandą bei proaktyviai sumažinti konfliktus. 
  • Nauja karta –  Z – ir jų poveikis darbo rinkai. Jų skirtumai nuo Y ir kitų kartų. Ar vis tik skirtingos kartos labai skirtingos? Kodėl kalbama, kad ateityje vienu metu įmonėse dirbs net 4 kartos? Kaip atpažinti ir išnaudoti skirtingų kartų privalumus? Mano pavaldinys – vyresnis už mane: nusistovėję stereotipai;
  • Skirtingos darbo formos, nepilnas užimtumas – kas laukia ateityje? Ar ieškosime darbuotojų tarptautinėse darbo paieškos svetainėse ir dirbsime nuotoliniu būdu?
  • Apie kokias darbo sąlygas kalbėsime su potencialiu darbuotoju, priimant jį į darbą? Kodėl derybos dėl atlygio taps tik dalimi pokalbio? Dėl kokių priežasčių, be atlygio,  kandidatai rinksis kompanijas?
  • Ar įtrauksime darbdavio įsipareigojimą skirti laiko ir lėšų darbuotojo tobulėjimui?
  • Ar taps įprasta praktika turėti skirtingus ir individualius darbo grafikus?
  • Tarptautinių tyrimų pristatymas ir aptarimas, atvejų analizė, praktiniai pavyzdžiai
2. Pagrindines vadovo rolės ir kompetencijos. Naujos tendencijos, nuotolinis darbas II dalis: (6 ak. val.)
Programa:
  • Perėjimas iš ne vadovo į vadovaujančią poziciją – visai kitokia karjera nei specialisto. Pasaulinės tendencijos, kaip keičiasi vadovo rolė ir jos supratimas. Kokias savo, kaip vadovo, kompetencijas, turėtų stiprinti sėkmingi ateityje vadovai?
  • Vadovas – organizacijos atstovas: verslo suvokimo ir tikslų įgyvendinimo kompetencijos. Greit kintantis pasaulis reikalauja suprasti ne tik komandos darbą, bet ir tai, kas vyksta už įmonės ribų t. y. plataus ir pro aktyvaus mąstymo;
  • Vadovas – komandos narys: kodėl kalbame apie emocinį intelektą?
  • Vadovas organizacijoje ir komandoje: skirtingų siekių derinimas ir nuolatinis konfliktų ir prieštaravimų sprendimas.
  • Kodėl komunikacija tampa vis svarbesnė nei pačio prieštaravimo išsprendimas?
  • Komunikacija ir darbas su komanda nuotolinio darbo metu – kaip užtikrinti komandos motyvaciją ir rezultatus.
  • Apie ką kalbame nedaug: nepatogūs pokalbiai su darbuotojais (atleidimai, organizaciniai pokyčiai, nepatenkinami darbo rezultatai ir kt.).
  • Metodikos pateikimas, kaip pasiruošti pokalbiui ir jį valdyti.
  • Diskusijos, atvejų analizė, praktiniai pavyzdžiai
3. Kas pritraukia ir išlaiko darbuotojus? Įmonės vertybės ir kultūra. Motyvacinė sistema – ar tinka visiems viena? Naujos tendencijos III dalis: (6 ak. val.)
Programa:
  • Įmonės ir komandos identitetas. Kodėl vien gražaus įvaizdžio neužtenka, o draugų rekomendacijos lemia pasirinkimą? Įmonės vertybės ir kultūra, kodėl būtina, kad darbuotojas „matytų“ save būtent tokioje kultūroje ir turėtų panašias vertybes. Emociniai darbuotojo sprendimai keisti arba nekeisti darbą pagal jo vidinius motyvuojančius veiksnius;
  • Tobulėjimas, jo greitis ir karjeros kelias. Kaip rasti balansą ir neperdegti? Komforto zona – rizikos ir privalumai: kiek yra tinkama kiekvienam būti ne komforto zonoje?
  • Skirtingi darbuotojui tinkami karjeros keliai: horizontali karjera ar vadovo kelias?
  • Lankstumas – šiandienos siekiamybė. Individualizuoti poreikiai ir sukurtų motyvacinių sistemų ribotumas. Ką rodo tarptautiniai tyrimai;
  • Koučingas (ang. Coaching): kas tai? Kada tai tikslinga?
  • GROW metodikos pristatymas. Praktinės užduotys.
  • Darbuotojo visapusė patirtis (ang. Employee experience): kodėl daugelis tarptautinių kompanijų tam skiria vis daugiau dėmesio?
  • Kodėl kiekviena darbuotojo patirtis (įsidarbinant, keičiant poziciją ar atlygį ir pan.) yra svarbi ilgalaikiam darbdavio įvaizdžiui?

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 3 dienos po 6 ak. val. Visi miestai

Kaina: 471.9 €

Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu [email protected]

Seminaro dalyviams įteikiami sertifikatai.
Būtina išankstinė registracija - vietų skaičius ribotas!

Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)
Vilkpėdės g. 22, Vilnius; K. Donelaičio g. 62, Kaunas
Tel. 868736287;

Tvarkaraštis
Informacijos nėra