Rinkodaros iššūkiai ir galimybės tradiciniam verslui skaitmeniniame amžiuje. Kaip tai pritaikyti verslo augimui ir ryšių su vartotojais vystymui? Patirtis ir pavyzdžiai iš LEGO
Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.
Lektoriai:
Daiva Staneikaitė - Naldal
Daugiau nei 20 metų dirbusi tarptautinėse įmonėse, Danijoje, tarp jų ir vienos didžiausių pasaulio kompanijų LEGO GROUP vadovaujančiose pozicijose kaip „Director or Marketing & Open Innovation“, „Head Of Lego Ideas“, „Senior Business Manager (New Business Group)“, „Global Marketing Lead“ ir t. t.
Lektorės išsilavinimo sritys:
- Tarptautinė verslo ekonomika „Aalborg University Denmark“;
- KTU Cheminės technologijos fakultete „Maisto technologijos“ bakalauro studijos;
- INSEAD certifikatas „Strategy in Digital Age“. Lektorė dalinasi savo įžvalgomis ir patirtimis prestižinėse tarptautinėse konferencijose, seminaruose Skandinavijoje, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV ir kt. apie inovacijų kūrimą, rinkodarą ir verslo plėtros galimybių paiešką. |
Tikslinė grupė – vadovai įtakojantys verslo plėtrą, marketingo, inovacijų ir produktų vadovai, vyriausieji specialistai atsakingi už rinkodarą, produktų kūrimą, inicijuojantys ir įtakojantys verslo vystymąsi vidutinėse ir stambiose gamybinėse įmonėse ir teikiančiose paslaugas Lietuvos ir eksporto rinkoms.
Programa
Sesijos metu: žinių ir patirčių pateikimas, dalinimasis pasaulyje gerai žinomo prekinio ženklo LEGO vystymo ir naujų galimybių paieškos patirtimi, diskusijos Jums aktualiais klausimais, grupinės užduotys.
Tipas: | Trukmė: | Miestas: |
---|---|---|
Atviras seminaras | 1 d. | Visi miestai |
Kaina: 235.95 €
Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu [email protected]
![]() |
Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB) |
|
Tvarkaraštis | ||
---|---|---|
Informacijos nėra |