fbpx

Prezentacijos efektyvinimas. Skaidrių rengimas, bendravimas su auditorija

Pradžia » Kursai » Viešo kalbėjimo kursai » Prezentacijos efektyvinimas. Skaidrių rengimas, bendravimas su auditorija

Tipas: Kursai
Lygis: none
Trukmė: 8-16 ak. val.
Organizatorius: Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB)

Kaina:

Priklausomai nuo organizacijos veiklos, prekės / paslaugos specifikos rekomenduojama pasirinkti vieną iš šių mokymo programų:

I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai;

II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės/paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.

I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai

  • Pirmojo įspūdžio svarba.

  1. Kokio lektoriaus nesiklausoma: dažniausios klaidos;
  2. Tinkamo  įvaizdžio kūrimas;
  3. Kaip įveikti auditorijos baimę ir pasitikėti savimi: psichologinės rekomendacijos.

  • Pasiruošimas prezentacijai.

  1. Kalbos plano parengimas;
  2. Pradžia: sudominti. Įvadinės dalies specifika;
  3. Pagrindinė prezentacijos dalis: informuoti. Esminių punktų išdėstymas: chronologinė tvarka, teminis metodas, palyginimų metodas, priežasties-pasekmės metodas ir kt. metodai;
  4. Pabaiga: įtvirtinti ir palikti įspūdį.

  • Minčių žemėlapio metodas.
  • Patalpos parengimas prezentacijai.
  • Prezentacijos vedimas.
  • Kaip įeiti į auditoriją, prisistatyti ir pradėti? Dažniausios klaidos.
  • Bendravimo su auditorija ypatumai, vieša kalba:

  1. Nežodiniai aspektai, bendraujant su auditorija: mimika, gestai, kūno padėtis;
  2. Klausytojų dėmesys ir kaip jį valdyti: įvairūs metodai;
  3. Klausytojų atmintis: svarbiausi dėsningumai ir kaip jais pasinaudoti;
  4. Humoras;
  5. Tinkamo klausymosi ir atsakymų į klausimus taisyklės. Reakcija į replikas;
  6. Sunkių klausytojų tipai ir kaip reaguoti;
  7. Kaip elgtis netikėtose situacijose: auditorijoje per karšta; sugenda technika, ir pan.;

  • Skaidrių rengimas, vizualaus informacijos pateikimo principai:

  1. Fonas, spalvų parinkimas, šriftai, jų dydžiai;
  2. Vaizdų, animacijos parinkimas, grafikų, diagramų naudojimas ir kt.;
  3. Skaidrių kiekis ir laiko valdymas;

  • Verčiamų lapų stovas: rekomendacijos naudojimui.


II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės / paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.  

Ši programa parengiama pirmosios programos pagrindu į ją įtraukiant papildomus aspektus:

  • Ką reiškia mokėti save pristatyti?  Kūno kalbos ir žodžio tarpusavio sąveika prisistatymo metu;
  • Kalbėjimo ypatumai. Informacijos perteikimo tikslumas;
  • Aktyvus klausymasis;
  • Klausimų uždavimų menas. Kliento poreikių nustatymas;
  • Tikėjimas produktu, pasitikėjimas savimi;
  • Prekės / paslaugos prezentavimas:

  1. Informacijos teikimo struktūra, turinys, stilius, išorės faktoriai, situacijos valdymas;
  2. Prezentavimo metodai: stiprėjimo, priežastis – pasekmė ir t. t.;
  3. Argumentavimo technikos (įrodanti argumentacija ir kontrargumentavimas, spekuliatyvi argumentacija), argumentų teikimo tvarka ir dažniausios klaidos;
  4. Pastabos ir prieštaravimai, prieštaravimų neutralizavimas;
  5. Bendras pasipriešinimo įveikimo algoritmas;

  • Atsakymų į keblius klausimus technikos.


Pastaba: pateiktos mokymo programos koreguojamos, adaptuojamos kliento poreikiams.

Mokymų programa:

Skirta –  tiesiogiai su klientais dirbančiam personalui, ruošiančiam ir vedančiam prezentacijas.

Trukmė – 1-2 dienos po 8 ak. val.
Data - pagal poreikį.
Mokymo vieta – visi Lietuvos miestai.
Mokymo metodai - mokymo kursas parengtas pagal licencijuotą Didžiosios Britanijos VIDEO ARTS programą. VIDEO ARTS, turinti daugiau kaip 25 metų personalo tobulinimo patirtį, yra pasaulyje pripažinta filmais pagrįsto mokymo lyderė pasaulyje. Sėkmingo mokymo paslaptis – pažadinti žmonių norą mokytis. VIDEO ARTS programose to siekiama derinant per tris dešimtmečius sukauptas profesionalias žinias ir geriausią filmų kokybę bei humorą. Tai įsimintinas bei malonus mokymas, motyvuojantis personalą pagerinti darbą, sukeliantis daug teigiamų ir stiprių emocijų. 

Be vaidybinio filmo peržiūros ir analizės mokymų metu naudojami testai, savęs patikrinimo užduotys, taip pat atliekama seminaro dalyvių video treniruotė, praktiniai-psichologiniai žaidimai, įmonės situacijų analizė, praktiniai užsiėmimai - parengtų prezentacijų peržiūra, naujų ruošimas.

Atsiliepimai:
Kolkas nėra jokių atsiliepimų apie šį kursą.
Parašykite atsiliepimą:





    Mokymų ir kursų temos