Seminaras - nuotolinių pardavimų efektyvinimas ir derybų ypatumai (B2B)
Lektoriai:
Dr. Rosita Lekavičienė
Lektorė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, derybų vedimo, prezentacijų vedimo, emocinio intelekto, vadovavimo psichologijos, lyderystės, komandos efektyvinimo, motyvavimo ir kitomis temomis.
Lektorė vedusi daugiau nei 28 000 valandų mokymų, dalyvavusi stažuotėse bei tarptautinėse konferencijose Vokietijoje, Austrijoje ir kitose užsienio šalyse, yra populiarių knygų „Bendravimo psichologija šiuolaikiškai“, „Psichologija šiandien“, „Žmonių santykiai organizacijose“ bendraautorė, vykdžiusi emocinio intelekto tyrimus Lietuvoje, metodikų kūrimo ir adaptavimo bendraautorė, dažnas svečias televizijos ir radijo reportažuose.
Dr. Rosita Lekavičienė tarptautiniame norvegų Ekonomikos ir vadybos universitete ISM buvo pripažinta viena iš populiariausių lektorių.
|
Tikslinė grupė – pardavimų vadybininkai bei vadovai vykdantys asmeninius pardavimus.
Programa
1. ĮŽANGINĖ DALIS Pardavėjo asmenybė ir motyvacija: pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu.Efektyvi pradžia: pirmo įspūdžio sudarymas. Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį? 2. NUOTOLINIS BENDRAVIMAS Pardavimo telefonu ypatumai:
- Bendravimo telefonu ypatumai, pokalbio pradžia, pirmas įspūdis; Kaip kalbėti, kad patiktumėte klientui? Klaidos kontakto pradžioje;
- Balso svarba;
- Pasiruošimas pokalbiui, informacijos rinkimas;
- Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
- Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus? Klausimų uždavimo klaidos;
- Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
- Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
- Sudominimas produktu;
- Pokalbio užbaigimas;
- Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai;
- Ką daryti, jei sprendimo priėmimas užsitęsė?
- Pakartotiniai skambučiai;
- Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.
- Struktūra, turinys, informacijos teikimas, stilius;
- Pasiūlymų teikimas; Kiek variantų siūlyti?
- Tolimesnis susirašinėjimas;
- Ką mums sako elektroniniai laiškai?
- Dažniausios klaidos, praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos;
- Atvejų analizė.
- Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
- Kiek produktų variantų siūlyti?
- Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?
- Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
- Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos.
- Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,turiu pagalvoti“;
- Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
- Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).
Lygis: | Tipas: | Trukmė: | Miestas: |
---|---|---|---|
Tinka visiems | Atviras seminaras | 8 ak. val. | Visi miestai |
Kaina: 179.08 €
Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu [email protected]
![]() |
Noriu personalo sprendimų grupė (Noriu darbo, UAB) |
|
Tvarkaraštis | ||
---|---|---|
Miestas | Data | Vieta |
Visi miestai | 2021-02-12 | Nuotolinis seminaras. |