Viešas kalbėjimas, prezentacija

Viešas kalbėjimas: savęs ir auditorijos valdymas

Šių mokymų galiojomo laikas yra pasibaigęs. Rekomenduojame peržiūrėti kitus šio organizatoriaus mokymus arba kitus mokymus šioje kategorijoje.

Lektoriai:
Aistė Mažeikienė

Organizacijų konsultantė, turinti 14 metų viešojo kalbėjimo patirtį (kaip lektorė, dėstytoja ir „galvų medžiotoja“), taip pat parašiusi vadovėlį „Verslo derybos“ (VGTU, 2011 m.) ir eilę populiarių straipsnių Lietuvos bei užsienio verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose. Organizacinės psichologijos magistrė (VU, 1999 m.). 9 metus konsultavo personalo paieškos, atrankos klausimais, 14 metų kuria, organizuoja ir veda įvairių organizacijų (verslo, viešųjų ir valstybinių) darbuotojų mokymus.

Pagrindinės temos:

  • Pasisakymo parengimo žinios ir įgūdžiai: Tikslai.
  • Loginiai apektai: Įžanga. Dėstymas. Pabaiga. „Kupranugario“ principas.
  • Psichologiniai aspektai: mano viešo kalbėjimo „gidas“: nusiteikimas ir vertinimo kriterijai nuo naujoko… iki eksperto.
  • Kūno, mimikos, balso ir teksto valdymas.
  • “Scenos” baimė ir įtampos valdymas „prieš ir po“  – kaip save nuteikti?
  • Konstruktyvus “scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su „sunkia“ auditorija.
  • Minčių kontrolė, vizualizacija, relaksacija.
  • Kaip atsižvelgti į auditorijos poreikius?
  • Kaip klausytis klausimų?
  • Kaip atsakinėti į klausimus ir prieštaravimus?
  • Ką daryti, kad tave išgirstų… „karo lauko“ sąlygomis?
  • Kūno kalba ir nusiteikimas. Laikysena. Išvaizda.
  • Akių kontaktas. Balso intomacijos. Tempas.
  • Sudėtingų viešo kalbėjimo situacijų valdymas.
  • Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas.
  • Asmeniškai sudėtingos auditorijos „pozos“ – kaip į jas reaguoti ir kaip gauti palankų sau ir organizacijai rezultatą: „VIP“ (arogantiški) klausytojai; „ir taip jau viską žinantys“, skeptikai, agresyvūs, pertraukinėjantys, dominuojantys, šantažuojantys, „kankiniai“, neapsisprendėliai, pažadukai, plepūs, klausinėjantys „ne į temą“ ir kiti sudėtingų žmonių „tipai“.
Skirta: visiems, kurie nori išmokti veiksmingai pristatyti save, savo įmonę, savo produktą / paslaugą.

Prieš seminarą: 1-2 savaitės prieš seminarą dalyviai gauna „namų darbus“ parengti viešą kalbą (pvz., savo pasisakymą artimiausiame jų laukiančiame nelengvame susirinkime; pristatyti savo produktą / paslaugą ar kt. (pagal darbo pobūdį).

Programa

Pagrindinės temos:

  • Pasisakymo parengimo žinios ir įgūdžiai: Tikslai.
  • Loginiai apektai: Įžanga. Dėstymas. Pabaiga. „Kupranugario“ principas.
  • Psichologiniai aspektai: mano viešo kalbėjimo „gidas“: nusiteikimas ir vertinimo kriterijai nuo naujoko… iki eksperto.
  • Kūno, mimikos, balso ir teksto valdymas.
  • “Scenos” baimė ir įtampos valdymas „prieš ir po“  – kaip save nuteikti?
  • Konstruktyvus “scenos” baimės panaudojimas, bendraujant su „sunkia“ auditorija.
  • Minčių kontrolė, vizualizacija, relaksacija.
  • Kaip atsižvelgti į auditorijos poreikius?
  • Kaip klausytis klausimų?
  • Kaip atsakinėti į klausimus ir prieštaravimus?
  • Ką daryti, kad tave išgirstų… „karo lauko“ sąlygomis?
  • Kūno kalba ir nusiteikimas. Laikysena. Išvaizda.
  • Akių kontaktas. Balso intomacijos. Tempas.
  • Sudėtingų viešo kalbėjimo situacijų valdymas.
  • Atsakymas į keblius, provokuojančius, neigiama nuostata „persunktus“ klausimus. Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas.
  • Asmeniškai sudėtingos auditorijos „pozos“ – kaip į jas reaguoti ir kaip gauti palankų sau ir organizacijai rezultatą: „VIP“ (arogantiški) klausytojai; „ir taip jau viską žinantys“, skeptikai, agresyvūs, pertraukinėjantys, dominuojantys, šantažuojantys, „kankiniai“, neapsisprendėliai, pažadukai, plepūs, klausinėjantys „ne į temą“ ir kiti sudėtingų žmonių „tipai“.

Lygis: Tipas: Trukmė: Miestas:
Tinka visiems Atviras seminaras 8 ak. val. Vilnius

Kaina: 110 €

Supremus (Ekodiena, VšĮ)
Savanorių pr. 178-70, Vilnius
Tel. (8 5) 2032716; 861048863;

Tvarkaraštis
Informacijos nėra